Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vinker skriver: Åh jeg synes det er svært..... Har i forvejen en søn der hedder Niklas Emil, men kan simpelthen ikke finde det rette der bare klinger sammen med det. Synes det er svært at sætte 2 drengenavne sammen...... Nu ved vi så ikke om det blir en dreng, men har fundet fine forslag til hvis det blir en pige. Synes det er nemmere. Men min mavefornemmelse siger dreng...... Nu må vi se Håber I har en MASSE forslag Kh Rikke, 12+2
Åh jeg synes det er svært.....
Har i forvejen en søn der hedder Niklas Emil, men kan simpelthen ikke finde det rette der bare klinger sammen med det. Synes det er svært at sætte 2 drengenavne sammen......
Nu ved vi så ikke om det blir en dreng, men har fundet fine forslag til hvis det blir en pige. Synes det er nemmere. Men min mavefornemmelse siger dreng...... Nu må vi se
Håber I har en MASSE forslag
Kh Rikke, 12+2
Vilas Andreas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
spj skriver: Må man spørge hvad jeres pige navn er?Er selv gravid og ved ikke hvad det bliver endnu, men kan bare ikke finde på noget pigenavn hvor jeg bare sige der skal det være.
Må man spørge hvad jeres pige navn er?Er selv gravid og ved ikke hvad det bliver endnu, men kan bare ikke finde på noget pigenavn hvor jeg bare sige der skal det være.
min pige skal anden hedde Liva, Silje eller dicte
bettinaLundstrøm skriver: min pige skal anden hedde Liva, Silje eller dicte
spj skriver: Det er også nogle rigtig fine navne og også med i mine overvejelser, men det er ikke sådan at jeg er helt 100% vilde med dem hvis du forstår. Jeg synes det er mega svært her anden gang.
Det er også nogle rigtig fine navne og også med i mine overvejelser, men det er ikke sådan at jeg er helt 100% vilde med dem hvis du forstår. Jeg synes det er mega svært her anden gang.
forstår dig godt
jeg er til de der lidt speciele navne, ikke til det trationelle
bettinaLundstrøm skriver: forstår dig godt jeg er til de der lidt speciele navne, ikke til det trationelle
spj skriver: Ja, det er jeg også. Men de kan altså også blive for speciele.
Ja, det er jeg også. Men de kan altså også blive for speciele.
Det jo det
Vinker skriver: Ja Emil passer bare sammen med de fleste navne, meeeeen lidt for meget at bruge det igen synes jeg Jeg er selv vild med Karl Oskar eller Karl Johan. Ellers kan jeg li navne som; Jano, Falke, Lauke, Matinus, Matheus, Magne, Mikie, Milan, Silver, Toke, Vigil, Vincent - men er svært at lave dem til dobbeltnavne......
Ja Emil passer bare sammen med de fleste navne, meeeeen lidt for meget at bruge det igen synes jeg
Jeg er selv vild med Karl Oskar eller Karl Johan.
Ellers kan jeg li navne som;
Jano, Falke, Lauke, Matinus, Matheus, Magne, Mikie, Milan, Silver, Toke, Vigil, Vincent - men er svært at lave dem til dobbeltnavne......
er jeg også vild med
men der er også
Karl Frederik
Jens Matihas
Christian Toke
Vincent Falke
Jens Matinus
Sebastian Elias (synes jeg fænger rigtig godt med NE)
Karl Rasmus
Karl Johan/nes
Jonas Elias
Mads Elias
Mikie Elias
Skriver når jeg kommer på flere
Her er indtil videre de pigenavne jeg har forelsket mig i:
Klare Sofie
Annabell
Anna Maja
Mia Maja
Bella Elina
Ida Marie
Amanda
Matilde
Astrid
Ella
Adelena
Adelina
Bella
Jessica
Kasja
Therese
Kaia
Maika
Mynte
gud hvor er der bare mange grimme navne når man sidder og kigger på nettet. Det er specielt tricky med dobbelt navnene.
Men et bud på et "mellem" navn ku være Max, ved dog ikke hvad det første navn skulle være.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128