Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Hej piger bare et desperations indlæg.. jeg er kun 6+6 og kan slet ikke vente på jeg får mave! der er sååå længe til .. Vil ha et synligt bevis hehe kender i det?
Hej piger bare et desperations indlæg.. jeg er kun 6+6 og kan slet ikke vente på jeg får mave! der er sååå længe til .. Vil ha et synligt bevis hehe kender i det?
Kan sagtens huske det, kunne heller ikke vente og ved godt du sikkert hører det tit eller kommer til det men nyd det , for det går hurtigt når baby først er ude savner hvert fald min mave engang imellem, men er også glad for han er ude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: det ville undre mig MEGET hvis du ikke fik mave, på et eller andet tidspunkt :p
det ville undre mig MEGET hvis du ikke fik mave, på et eller andet tidspunkt :p
hvis det lykkes for mig denne gang .. jeg håber
Camillos skriver: hvis det lykkes for mig denne gang .. jeg håber
det er jeg STENSIKKER på, jeg kan bare mærke det
LevisMor skriver: Kan sagtens huske det, kunne heller ikke vente og ved godt du sikkert hører det tit eller kommer til det men nyd det , for det går hurtigt når baby først er ude savner hvert fald min mave engang imellem, men er også glad for han er ude
hehe jeg skal nok nyde det når jeg er over uge 12 .. men jo det har jeg også hørt før
FrkZier skriver: det er jeg STENSIKKER på, jeg kan bare mærke det
tak
Camillos skriver: tak
Camillos skriver: hehe jeg skal nok nyde det når jeg er over uge 12 .. men jo det har jeg også hørt før
Hehe tænkte det nok
Fru Skovrup skriver: bare rolig, maven kommer pludselig så er den der! og så du mega træt af at den bumper ind i ALT og man ikke kan tørre sine ben selv og ja, man glæder sig til at få sin krop tilbage.
bare rolig, maven kommer pludselig så er den der! og så du mega træt af at den bumper ind i ALT og man ikke kan tørre sine ben selv og ja, man glæder sig til at få sin krop tilbage.
hehe Ja vil bare vide den blir der og vokser
Hehe, jeg håbede på at der gik laaang tid før jeg fik mave. Det gjorde det så heldigvis også Var kommet vel over 20 uger før man kunne se at jeg var gravid. Hvorfor ønske sig at gå men en overvokset mave i længere tid. Min mave har så taget sig en spurt de sidste 2 uger, holy shit jeg føler at den er stor, selv om andre synes at jeg ikke er så stor Jeg er slet ikke bekymret om at jeg bliver stor, sådan for udseendes skyld. Det er bare den mistede bevægelighed jeg ikke kan lide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128