Jeg vil se mave !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Levi&LilysMor

Camillos skriver:

Hej piger bare et desperations indlæg.. jeg er kun 6+6 og kan slet ikke vente på jeg får mave! der er sååå længe til .. Vil ha et synligt bevis hehe kender i det? 

Kan sagtens huske det, kunne heller ikke vente  og ved godt du sikkert hører det tit eller kommer til det men nyd det , for det går hurtigt når baby først er ude  savner hvert fald min mave engang imellem, men er også glad for han er ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Camillos

FrkZier skriver:

det ville undre mig MEGET hvis du ikke fik mave, på et eller andet tidspunkt :p

hvis det lykkes for mig denne gang .. jeg håber

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

hvis det lykkes for mig denne gang .. jeg håber

det er jeg STENSIKKER på, jeg kan bare mærke det

Anmeld

29. februar 2012

Camillos

LevisMor skriver:

Kan sagtens huske det, kunne heller ikke vente  og ved godt du sikkert hører det tit eller kommer til det men nyd det , for det går hurtigt når baby først er ude  savner hvert fald min mave engang imellem, men er også glad for han er ude

hehe jeg skal nok nyde det når jeg er over uge 12 .. men jo det har jeg også hørt før

Anmeld

29. februar 2012

Camillos

FrkZier skriver:

det er jeg STENSIKKER på, jeg kan bare mærke det

tak

Anmeld

29. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

tak

Anmeld

29. februar 2012

Levi&LilysMor

Camillos skriver:

hehe jeg skal nok nyde det når jeg er over uge 12 .. men jo det har jeg også hørt før

Hehe tænkte det nok

Anmeld

29. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
bare rolig, maven kommer pludselig så er den der! og så du mega træt af at den bumper ind i ALT og man ikke kan tørre sine ben selv og ja, man glæder sig til at få sin krop tilbage.

Anmeld

29. februar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

bare rolig, maven kommer pludselig så er den der! og så du mega træt af at den bumper ind i ALT og man ikke kan tørre sine ben selv og ja, man glæder sig til at få sin krop tilbage.

hehe Ja vil bare vide den blir der og vokser

Anmeld

29. februar 2012

kvinde84

Hehe, jeg håbede på at der gik laaang tid før jeg fik mave. Det gjorde det så heldigvis også  Var kommet vel over 20 uger før man kunne se at jeg var gravid. Hvorfor ønske sig at gå men en overvokset mave i længere tid. Min mave har så taget sig en spurt de sidste 2 uger, holy shit jeg føler at den er stor, selv om andre synes at jeg ikke er så stor  Jeg er slet ikke bekymret om at jeg bliver stor, sådan for udseendes skyld. Det er bare den mistede bevægelighed jeg ikke kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.