Uddannelses stop! hjælp mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med mit andet barn og er startede på uddannelse, hvor jeg skal have grundforløbet på 20 uger.

Det uheldige er bare at jeg har været ind og ud af sygehuset de sidste 4 uger pga. EKSTREM opkast og kvalme! Så er 4 uger bagud nu 

Overvejer at stoppe, MEN HVAD SÅ!?

Jeg er gift og medlem af A-kasse?!

Kan jeg få penge igen en dem eller hvad!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Ingen 

Anmeld

29. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn og er startede på uddannelse, hvor jeg skal have grundforløbet på 20 uger.

Det uheldige er bare at jeg har været ind og ud af sygehuset de sidste 4 uger pga. EKSTREM opkast og kvalme! Så er 4 uger bagud nu 

Overvejer at stoppe, MEN HVAD SÅ!?

Jeg er gift og medlem af A-kasse?!

Kan jeg få penge igen en dem eller hvad!?

Jeg ville ringe til dem..

Men en anden ting, så ville jeg forsøge at forsætte og se om jeg ikke kunne læse det op..

Har selv en puge på 18 mdr og er lige startet op på min uddannelse efter 1 1/2 års fravær, efter jeg er kommet tilbage er der kommet ny ordning osv som betyder at der er noget undervisning jeg slet ikke har haft, så det er jeg igang med at læse op ved siden af.. Det er hårdt ja, men tror ikke man bare skal droppe noget fordi man er lidt bagud..

Så så længe du "kun" er gravid vil jeg bestemt hænge i, ellers bliver det 100 gange hårde for dig at gennemføre når du får barn.. man ved jo ikke hvor meget sygdom man vil løbe ind i..

Det er ikke ment som en løftet pegefinger, bare et lille råd om at overveje det en ekstra gang :-)

Kram

Anmeld

29. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ingen 

Så lige det var dit andet barn.. Så vil jeg bestemt prøve at forsøge.. For tror ikke det bliver lettere med2 unger :-)

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak.

Tror jeg vil tage en snak med min studievejleder.

Uheldigvis er mit grundforløb meget praktisk, så kan ikke rigtig læse op på det. Da jeg skal have det mellem hænderne..

Dælme et skidt tidspunkt at blive gravid på! Øv øv 

Anmeld

29. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tusind tak.

Tror jeg vil tage en snak med min studievejleder.

Uheldigvis er mit grundforløb meget praktisk, så kan ikke rigtig læse op på det. Da jeg skal have det mellem hænderne..

Dælme et skidt tidspunkt at blive gravid på! Øv øv 

arh hvor surt..

Men ja tag en snak med din studievejleder, og se hvad han/hun kan råde dig til.. Kan også ske de kan lave et "special" forløb til dig..

Håber du finder en løsning...

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Osse fordi jeg IKKE kan se en ende på det her BRÆK!! Så er så usikker på hvornår jeg kan komme tilbage!

Men ringer til min vejleder i morgen..

Tak for dit svar 

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Andre?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.