bækkenløsning fra den ene dag til den anden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Guldimaven

Jeg har under hele min graviditet, været SÅ heldig.. Har bare haft det rigtig godt, og har næsten ikke haft ondt andet end noget småt, som kom om aftenen eller hvis jeg sad for længe.. 

Det har bare været så dejligt, og jeg har været så glad for at jeg bare ingen komplikationer har haft! 

MEN, kan bækkenløsning gå fra ømhed til rigtig rigtig AV fra den ene dag til den anden??

Igår da jeg stod op, havde jeg virkelig ondt! Så ondt at jeg blev hjemme fra skole.. Det blev værre i løbet ad dagen og om aftenen, var jeg så tæt på at græde fordi det bare gjorde ondt! 

Idag, er der slet ikke noget i bedring?! Det er det samme, det gør så ondt helt ned i ballerne og lårene.. 

troede jeg kunne slippe igennem uden en slem form for smerter, men hvis det forsætter sådan her resten af graviditeten er det da godt nok øv!

Jeg er 27+0 i dag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Millemusen

Lige ganske kort: JA, bækkensmerter kan godt opstå fra den ene dag til den anden - og også som du beskriver det. Min bækkenløsning startede under en gåtur i Dyrehaven, helt pludseligt med stærke smerter, der ikke har været væk siden (jeg var dog kun i uge 7).

Der er dog stor forskel på bækkensmerter og decideret bækkenløsning, men synes du skal tage en tur forbi din læge og få kigget på det

God bedring.

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er det lidt på samme måde. Har siden i torsdags haft mega ondt i højre side af lænden, højre balde, ned i benet og helt ned i foden. Det gør især ondt når jeg står op om morgnen og når jeg ska falde i søvn om aftnen. Tog så endelig til læge i går, det viser sig at jeg har en iskasnerve i klemme i balden og har overanstrengt min lænd, så nu er jeg sygemeldt den næste uge. 

Så ville nok endelig bare råde dig til at få det tjekket ved lægen. Håber det snart går over igen  Vh stine

Anmeld

29. februar 2012

Guldimaven

Okay, tusind tak for jeres svar.. Har været i tvivl om hvor hvidt lægen skulle ind over, men efter at have læst jeres svar, har jeg indset at jeg nok hellere må få bestilt en tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.