putte ritual for børn UDEN sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

MelikkazMoar

hvordan foregår jeres aften med putning, osv. når barnet ikke bruger sut .. ?

og hva tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Troldemommi

her starter vi putteprocessen kl ca kvart over seks Johanne bliver skiftet ble og kommer i natdragt, så kommer hun i sin sovepose da hun sparker dynen af, så kommer hun ind og ligge i enetn min mands eller mine arne hvor hun bliver fodret af :-) når hun ikke vil have mere at spise ligger vi hende i hendes seng, så går der ca 10 min hvor hun ligger lidt og pludrer og så lægger hun sig til at sove :-)

kl 02.30 står jeg op og giver hende en flaske imens hun stadig sover, ellers syntes jeg der går for lang tid uden mad, efter flasken kommer hun ind i sengen igen og sover så til kl syv cirka :-)

Denne måde har kørt sådan nærmest siden hun blev født, men jeg skal snart til at droppe natflasken men det haster ikke Jeg syntes det er så hyggeligt at sidde og fodre sin sovende skat :-)

Anmeld

29. februar 2012

Troldemommi

fruen i rækkehuset skriver:

her starter vi putteprocessen kl ca kvart over seks Johanne bliver skiftet ble og kommer i natdragt, så kommer hun i sin sovepose da hun sparker dynen af, så kommer hun ind og ligge i enetn min mands eller mine arne hvor hun bliver fodret af :-) når hun ikke vil have mere at spise ligger vi hende i hendes seng, så går der ca 10 min hvor hun ligger lidt og pludrer og så lægger hun sig til at sove :-)

kl 02.30 står jeg op og giver hende en flaske imens hun stadig sover, ellers syntes jeg der går for lang tid uden mad, efter flasken kommer hun ind i sengen igen og sover så til kl syv cirka :-)

Denne måde har kørt sådan nærmest siden hun blev født, men jeg skal snart til at droppe natflasken men det haster ikke Jeg syntes det er så hyggeligt at sidde og fodre sin sovende skat :-)

hun bliver lagt ind i sengen kl kvart i syv, syv :-) og hun bruger ikke sut.

Anmeld

29. februar 2012

MelikkazMoar

tak..

og hvor det lyder nemt og lækkert for dig .. hvor gammel er hun ?

Melikka er 9 mdr. nu og hun er virkelig begyndt at blive lidt trals om aftenen.. hun er først til at få ro på tidligst 9, og så hvis hun falder helt i søvn, ligger jeg hende op, og så går der maks 2 timer så er hun helt vågen igen.. og så forfra..

hun er bryst barn

Anmeld

29. februar 2012

Troldemommi

MelikkazMoar skriver:

tak..

Melikka er 9 mdr. nu og hun er virkelig begyndt at blive lidt trals om aftenen.. hun er først til at få ro på tidligst 9, og så hvis hun falder helt i søvn, ligger jeg hende op, og så går der maks 2 timer så er hun helt vågen igen.. og så forfra..

hun er bryst barn

Johanne er 5 måneder og en uge :-)

Hun har fået flaske siden hun var 6 uger gammel

Jeg føler mig også ret heldig men det kan jo godt ændre sig, men jo den der nattesøvn den er dejlig :-)

Anmeld

29. februar 2012

MelikkazMoar

Johanne er 5 måneder og en uge :-)

Hun har fået flaske siden hun var 6 uger gammel

Jeg føler mig også ret heldig men det kan jo godt ændre sig, men jo den der nattesøvn den er dejlig :-)

har få gange fået den hele natte søvn.. men når der sker én gang ud af 20, er det lidt svært at nyde den, for man vågner alligevel lige for at tjekke

Anmeld

29. februar 2012

chael

Fejl

Anmeld

29. februar 2012

_-Kathrine-_

MelikkazMoar skriver:

tak..

hun er bryst barn

Sådan en kamp havde vi også med Villads og var ved at blive idiot til sidst! Vi fandt ud af at han var sulten og at mine babser ikke var nok! Så vi begyndte at gi ham flaske til natten - og nu har vi en knægt der spiser sin flaske, blir lagt over og falder selv i søvn!!
Før flasken brugte han ikke sut - men det gør han nu!

Anmeld

29. februar 2012

MelikkazMoar

_-Kathrine-_ skriver:

Sådan en kamp havde vi også med Villads og var ved at blive idiot til sidst! Vi fandt ud af at han var sulten og at mine babser ikke var nok! Så vi begyndte at gi ham flaske til natten - og nu har vi en knægt der spiser sin flaske, blir lagt over og falder selv i søvn!!
Før flasken brugte han ikke sut - men det gør han nu!

ja, hun vil desværre bare heller ikke flasken.. jeg har prøvet virkelig utallige gange.. og det lykkedes bare ikke

jeg har tilgændgæl massere af mælk, og hun bliver tilsyneladne mæt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.