Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er jeg 10+1 ...
Skal til lægen i morgen .. Hvis ikke jeg bliver scannet , bestiller jeg tid til en tryghedsscanning .. Skal vide om der er en eller to ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig flot baby hule. Men jeg gætter på at der kun er 1
Aisha skriver: Rigtig flot baby hule. Men jeg gætter på at der kun er 1
Tak smukke
Valle81 skriver: Stadig smuk;0) Stadig kææææææææææææææmpe:0)Kan godt forstå du gerne vil vide det:0)
Stadig smuk;0) Stadig kææææææææææææææmpe:0)Kan godt forstå du gerne vil vide det:0)
Taak søde
Nemlig .. Nu er den begyndt og vokse som en rigtig gravid mave .. Tror bare den var oppustet før ... Meget
morethanperfect skriver: Her er jeg 10+1 ... Skal til lægen i morgen .. Hvis ikke jeg bliver scannet , bestiller jeg tid til en tryghedsscanning .. Skal vide om der er en eller to ..
Igen en smuk mave - lige så smuk som da Oscar var i maven..
Super flot mave... Er sikker på der kun er en...
Nøj hvor går det stærkt, du er jo gravid stor og ikke bare overspist stor, håber du forstår mig ret, du har de der "render" ude i siden af maven.
Jeg glæder mig meget til billederne fra scanningen (nok med to smukke smukke bebser
Nadia&Daniel skriver: Igen en smuk mave - lige så smuk som da Oscar var i maven..
Tak søde
morethanperfect skriver: Taak søde Nemlig .. Nu er den begyndt og vokse som en rigtig gravid mave .. Tror bare den var oppustet før ... Meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128