GUCIO Shoes - hvad synes i om dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

mil-ka

hej! Jeg vil gerne høre jeres mening.. Hvad synes I om disse sko? Ville i købe sådanne til jeres børn?

Jeg overvejer at købe dem til min dreng, fordi de er lidt anderledes end det alle andre børn har..

I må læse om dem på engelsk:

www.gucioshoes.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Muffin_girl

mil-ka skriver:

hej! Jeg vil gerne høre jeres mening.. Hvad synes I om disse sko? Ville i købe sådanne til jeres børn?

Jeg overvejer at købe dem til min dreng, fordi de er lidt anderledes end det alle andre børn har..

www.gucioshoes.com

Efter min mening er de grimme. Men hver sin smag

Anmeld

28. februar 2012

Camulla

mil-ka skriver:

www.gucioshoes.com

Jeg kan ikke lide dem og ville ikke købe dem...  

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

mil-ka skriver:

www.gucioshoes.com

Jeg syns de er mega fede 

Anmeld

28. februar 2012

Røverdatter

Jeg synes også de er mega fede! Og elsker når det er lidt anderledes og lidt imod 'normalen'  

Tror jeg vil skaffe mig sådan et par sko til min søn

Anmeld

28. februar 2012

Lotus86

Jeg synes de er super fine, kunne sagtens selv finde på at købe dem til min søn når han bliver større

Anmeld

28. februar 2012

Laulund87

Jeg synes de er totalt retro-seje

Anmeld

28. februar 2012

DK

SUPER fede!! Ihhh hvis ikke det var fordi Richard var dækket op på skofronten dette forår skulle han klart have sådan nogen!

Hva koster de? Fik ikke lige tjekket det ud.

Jeg har købt sejlersko fra Campers. De er såååå bløde og lækre. De er lavet af det blødeste læder og stive/støttende omkring anklen, men ellers er sålen og forskoen blød som smør. Så lækre

http://www.olgasoldeboern.dk/shop/camper-sailorsko-10596p.html

Anmeld

29. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
DK skriver:

SUPER fede!! Ihhh hvis ikke det var fordi Richard var dækket op på skofronten dette forår skulle han klart have sådan nogen!

Hva koster de? Fik ikke lige tjekket det ud.

Jeg har købt sejlersko fra Campers. De er såååå bløde og lækre. De er lavet af det blødeste læder og stive/støttende omkring anklen, men ellers er sålen og forskoen blød som smør. Så lækre

http://www.olgasoldeboern.dk/shop/camper-sailorsko-10596p.html

Nøjjjj de er fede ! hvor er de købt henne ? og må jeg spørge hvor meget du gav for dem ?

Anmeld

29. februar 2012

banana3

AalborgPigen skriver:

Efter min mening er de grimme. Men hver sin smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.