ikke for sarte lidt klamt.-!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

onlyme

Hej tøser,.
Jeg er nu gravid for anden gang på 1 år. fik min dejlige søn [Benjamin 20 Juli 2011] og dengang havde jeg intet udflåde overhovedet,.
Men efter jeg kom hen over uge 19 begyndte jeg at døje super meget med det, som i jeg skifter trusser og vasker mig nok 2-3 gange om dagen,. Jeg syntes det er voldsomt ulækkert og klamt,.! Og tænker her om der evt er et problem, siden det er så enormt,.!
Kan nogle af jer hjælpe mig, er det normalt ?

- Onlyme 20-3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Krussedulle

onlyme skriver:

Hej tøser,.
Jeg er nu gravid for anden gang på 1 år. fik min dejlige søn [Benjamin 20 Juli 2011] og dengang havde jeg intet udflåde overhovedet,.
Men efter jeg kom hen over uge 19 begyndte jeg at døje super meget med det, som i jeg skifter trusser og vasker mig nok 2-3 gange om dagen,. Jeg syntes det er voldsomt ulækkert og klamt,.! Og tænker her om der evt er et problem, siden det er så enormt,.!
Kan nogle af jer hjælpe mig, er det normalt ?

- Onlyme 20-3

Ved ikke om der er så meget at gøre, men det er ganske normalt! ... Døjer selv, men det er først kommet her sidst i graviditeten

Anmeld

28. februar 2012

onlyme

Krussedulle skriver:

Ved ikke om der er så meget at gøre, men det er ganske normalt! ... Døjer selv, men det er først kommet her sidst i graviditeten

åh,. Det ville jeg gerne havde været foruden,.!:-)
Men super lættende at vide det nu, har ventet lidt på det gik over, men nu måtte jeg have svar :-) Og min normale læge er på ferie :-)

Anmeld

28. februar 2012

Krussedulle

onlyme skriver:

åh,. Det ville jeg gerne havde været foruden,.!:-)
Men super lættende at vide det nu, har ventet lidt på det gik over, men nu måtte jeg have svar :-) Og min normale læge er på ferie :-)

Der kan jeg godt forstå ... Altså min nye bedste veninde er trusseindlæg det vil jeg da anbefale..

Anmeld

28. februar 2012

onlyme

Krussedulle skriver:

Der kan jeg godt forstå ... Altså min nye bedste veninde er trusseindlæg det vil jeg da anbefale..

Ja nu du siger det
Gud hvorfor havde jeg ikke tænkt på det, Ja ok endnu et pinligt øjeblik i mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.