Jeg ved ikke, om du bor i Kbh, men der er rigtigt mange mennesker, der bor på den måde der... Vi har heller så meget plads. Faktisk hvis du er lidt kreativt, kan du finde mange muligheder (fx vi har kun brugt et puslebord i starten, og så har vi kun brugt puden på sengen, for bordet har fyldt meget og man kunne ikke have særligt mange ting i (og tingene bliver støvet) Så vi fand en hjørne i vores skab til baby ting, og vi har kun brugt puden på sengen, på spise bordet, på gulvet, der hvor puden har landet, så blev baby skiftes. Og jeg synes, at det var dejligt, at han sov i vores værelset, så skulle jeg ikke går så meget frem og tilbage om natten og mange gange sov han hos os alligevel. Jeg har også set, hvordan andre veninder bor med en baby i en lille lejlighed i Kbh og det er bare at være stille og rollig mere og mere kreativt. Jeg tror, at problemet bliver lidt størrer, når de bebynder at bruge rigtigt meget legetøj (i starten er de meget mere glad for køkkenskab en legetøj) for de der biler eller dukker og alt muligt andet fylder meget. Så kan i tænke på en løsning, når I har nået så langt... Held og lykke med projekt baby!!!!!
Anmeld