Plads til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Jordbærpigen

Vi vil gerne snart igang med projekt baby og vil derfor lige høre, hvor meget plads I har til jeres baby?
Vi bor pt. i en 2 værelses på 60 kvm. Vi har mulighed for at have en puslepude på toilettet lige ved siden af vasken og sengen inde hos os i soveværelset sammen med tøj osv. i vores kommode og skab.
Hvis vi bliver gravide ret hurtigt, snakker vi selvfølgelig om at finde noget større, men det flasker sig jo ikke altid.
Kan det nemt lade sig gøre at bo med en baby på så lidt plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Honningblomst

Det betyder da ingenting....hvor du eller i kan være kan jeres barn da også.
Det er ikke barnets behov at få eget værelse, det er et behov der er blevet skabt,,,,så kan I bo der så kan baby også.
Jeg har boet både i huse og lejligheder med barn og i lejlighed var da det nemmeste fordid der ikke var have at ordne og en masse at gøre rent.
Man behøver heller ikke en fast pusleplads, du kan jo skifte hvor som helst.
Knus til dig og held og lykkke..

Anmeld

26. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da vi fik vores datter boede vi i en 2-værelses lejlighed på 64m2. Og det var helt fint, synes ikke vi manglede plads.
Sengen og puslekommoden stod i vores soveværelse og så havde hun et legetæppe i stuen... mere er der sådan set ikke brug for.

Krydser fingre for I snart står med en positiv test

Anmeld

26. marts 2009

JulieE

Hvor der erhjerterum er der husrum Ved godt det er en kliché, men det er altså rigtigt!! Vi bor vi mennekser (2 voksne + 2 børn på hhv 5 og 1&frac12 i en 2½ værelses på 60 kvm. det er da ikke fordi vi vælter os i plads, men det går faktisk ok

Det er bare et spørgsmål om at lave de rigtige løsninger indretningsmæssigt. Håber der snart er en lille ny på vej!

Mange hilsner
Julie

Anmeld

27. marts 2009

SaNiNa

vi bor i en høj 2 vær stuelejlighed... som er meget dumt indrettet når der kommer en lille baby.. men vi har da fået plads til det hele vi kan ikke have et puslebord så der bliver lavet sådan en plade som der kan lægge over sengen. fik har skiftet vores skab ud med to kommoder, og så der osse var plads til hans tøj, men gud hvor har vi slev meget tøj...

Det største problem v har er at vi ikke rigtig har plads til barnevognen, da vi skal ned i kælderen og på af trapperne for at komme inde i gården... og jeg ved jeg ikke vil gøre det... så vi kigger osse efter andet sted at bo.

Vi skal kigge på et rækkehus i dag og åber det er noget vi kan bruge...

Anmeld

27. marts 2009

Cris

Jeg ved ikke, om du bor i Kbh, men der er rigtigt mange mennesker, der bor på den måde der... Vi har heller så meget plads. Faktisk hvis du er lidt kreativt, kan du finde mange muligheder (fx vi har kun brugt et puslebord i starten, og så har vi kun brugt puden på sengen, for bordet har fyldt meget og man kunne ikke have særligt mange ting i (og tingene bliver støvet) Så vi fand en hjørne i vores skab til baby ting, og vi har kun brugt puden på sengen, på spise bordet, på gulvet, der hvor puden har landet, så blev baby skiftes. Og jeg synes, at det var dejligt, at han sov i vores værelset, så skulle jeg ikke går så meget frem og tilbage om natten og mange gange sov han hos os alligevel. Jeg har også set, hvordan andre veninder bor med en baby i en lille lejlighed i Kbh og det er bare at være stille og rollig mere og mere kreativt. Jeg tror, at problemet bliver lidt størrer, når de bebynder at bruge rigtigt meget legetøj (i starten er de meget mere glad for køkkenskab en legetøj) for de der biler eller dukker og alt muligt andet fylder meget. Så kan i tænke på en løsning, når I har nået så langt... Held og lykke med projekt baby!!!!!

Anmeld

27. marts 2009

Jordbærpigen

Dejligt at høre, at det sagtens kan gå efter jeres erfaringer) Man bliver jo altid sådan lidt.. ehmm.. er der nu plads nok osv. Men som man også siger, så er det jo barnet der skal tilpasse sig forældrenes liv og ikke omvendt Jeg smider pillerhe her til maj og så klør vi ellers på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.