Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se min dejlige mave, nyder at man kan begynde at se jeg er gravid og ikke bare "små" fed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanjadamgaard skriver: Se min dejlige mave, nyder at man kan begynde at se jeg er gravid og ikke bare "små" fed
nej en fin mave
Frk-Lotusblomst skriver: Sååå fin baby bule.
Sååå fin baby bule.
Ih tusind tak
Rigtig fin mave og ja, man kan SAGTENS se at det der er en fin babyhule.. Kender rigtig fint det at nyde at se mere gravid ud nu
crille skriver: Rigtig fin mave og ja, man kan SAGTENS se at det der er en fin babyhule.. Kender rigtig fint det at nyde at se mere gravid ud nu
Ja det er underligt, at det virkelig betyder så meget hvad andre kan se?
Tanjadamgaard skriver: Ja det er underligt, at det virkelig betyder så meget hvad andre kan se?
Jo, men det er jo også hvad man selv kan se.. Og når det nu er en babyhule, så må det da gerne ligne en babyhule.. hihi..
crille skriver: Jo, men det er jo også hvad man selv kan se.. Og når det nu er en babyhule, så må det da gerne ligne en babyhule.. hihi..
Ja det giver jeg dig ret i og jeg syntes også det bliver mere virkeligt, når man begynder at kunne se en lille bule på maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128