Er der mon noget i gærde??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde min sidste mens. med start d. 11/2.... Og har sexet en del 7-14 dage efter det.. Min mave stikker nu nederst- jeg kan klemme mælk ud af brysterne (har et barn i forvejen på næsten 3) og her sidst på eftermiddagen kom der brunt udflåd på papiret- en relativt stor klat- men kun den ene gang.. Hvad hulan skal det betyde?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Anonym trådstarter

9 visninger- ingen svar.. Serious?! 

Anmeld

28. februar 2012

Camillos

Jeg ved det ikke desværre... det kan betyde mange ting kroppen er forunderlig når man prøver at blive gravid  men held og lykke

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg ved det ikke desværre... det kan betyde mange ting kroppen er forunderlig når man prøver at blive gravid  men held og lykke

Går snart ud af min gode skind! 

Anmeld

29. februar 2012

mahanna

hejsa ville ik smutte uden at skrive noget men har du testet, for kroppen spiller jo nogen gange en et pus, men tror da den er god nok, og det med klatten så kan det jo værer meget måske da den satte sig fast el sådan, håber da at du er gravid,

lige en  og et forsigtig tillykke

mahanna

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Kan jo ikke engang teste endnu! ;/

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså nu spørg jeg måske dumt... Men så er der jo ik engang 14 dage siden at du havde mens og tænker bare at så har du jo nærmest kun lige haft æl ik?? Vil tro at hvis du er blevet gravid, så går der i hvert fald nok et par uger endnu inden du ka teste?? Men håber da at den er der! Vh stine

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså nu spørg jeg måske dumt... Men så er der jo ik engang 14 dage siden at du havde mens og tænker bare at så har du jo nærmest kun lige haft æl ik?? Vil tro at hvis du er blevet gravid, så går der i hvert fald nok et par uger endnu inden du ka teste?? Men håber da at den er der! Vh stine

19 dage siden sidste mens første dag..

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

19 dage siden sidste mens første dag..

Ja så bliver det da snart spændend! Held og lykke med det vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.