Hvornår "sad" hovedet fast??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

EKBJ

Hej piger. Jeg er nysgerrige efter at vide hvornår jeres bebses hovede sad fast? 

Jeg er idag 30+0 og bebses hovede har sat fast i godt 2 uger nu. 

Er det ikke meget tidligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

HeidiØ

EKBJ skriver:

Hej piger. Jeg er nysgerrige efter at vide hvornår jeres bebses hovede sad fast? 

jooh, jeg tror først hovedet sat fast og vendte rigtigt da jeg var i 37+ ...

Anmeld

29. februar 2012

EKBJ

HeidiØ skriver:

jooh, jeg tror først hovedet sat fast og vendte rigtigt da jeg var i 37+ ...

Burde jeg være urolig og snakke med min jordemor om det? For synes han rykker længere og længere ned, dag for dag. 

Anmeld

29. februar 2012

Drømme

EKBJ skriver:

Her sidder bebses hoved stadig ikke heeeelt fast, og jeg havde termin i mandags (40+2 i dag) :b

Men det er jo meget forskelligt

Anmeld

29. februar 2012

JH12

Jeg er selv i uge 30+ og her sidder hovedet også allerede fast..

Jordmor og ScanningsJordmor, siger det er meget normalt når man er første gangs gravid, at barnet vender sig og bevæger sig ned af fra uge 29

Anmeld

29. februar 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Jeg er selv i uge 30+ og her sidder hovedet også allerede fast..

Jordmor og ScanningsJordmor, siger det er meget normalt når man er første gangs gravid, at barnet vender sig og bevæger sig ned af fra uge 29

Så du synes ikke jeg burde være urolig? :-) 

Har haft at vide at jeg nok skal regne med at føde for tidligt men at hun selvf ikke kan sige noget endnu.. men fra den 1. april siger hun at jeg kan føde når som helst:-) 

Anmeld

29. februar 2012

Månelys

EKBJ skriver:

I uge 36, men hoppede op igen og satte sig ikke fast igen før presseveerne. Det er meget normalt det sker tidligt, men barnet kan sagtens "hoppe op" igen

Anmeld

29. februar 2012

JH12

EKBJ skriver:

Så du synes ikke jeg burde være urolig? :-) 

Har haft at vide at jeg nok skal regne med at føde for tidligt men at hun selvf ikke kan sige noget endnu.. men fra den 1. april siger hun at jeg kan føde når som helst:-) 

Det lød på min jordmor som om det var meget almindeligt for første gangs gravide

Men har du fået afvide du kan komme til at føde tidligere, ville jeg da muligvis bare lige ringe til jordmor, for at være på den sikre side.. men jeg tror bestemt ikke du skal være urolig .. og ved at snakke med hende kan du nok få lidt ro i sindet

Anmeld

29. februar 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Det lød på min jordmor som om det var meget almindeligt for første gangs gravide

Men har du fået afvide du kan komme til at føde tidligere, ville jeg da muligvis bare lige ringe til jordmor, for at være på den sikre side.. men jeg tror bestemt ikke du skal være urolig .. og ved at snakke med hende kan du nok få lidt ro i sindet

Jeg synes han rykker længere og længere ned :-) Ved ikke om det er et godt eller dårligt tegn?

Anmeld

29. februar 2012

Sujan

Er i uge 36 og hovedet har også siddet fast længe. Og min jordmoder lød til det var meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.