Av - hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig. Jeg er 30 uger henne og har her til aften fået rigtig ondt i skridtet. Skulle have mine gummistøvler af ved at stemme af med modsatte fod, og tror jeg fik lavet en forkert bevægelse. Det gjorde rigtig ondt .. ja i knoglen bag skamlæberne. Undskyld detaljen, men ved ikke lige hvordan jeg eller skal forklare det.

Her en halv time senere gør det stadig ondt, specielt når jeg løfter højre ben. Det er sådan en jagende smerte. Er der andre der har prøvet det, og som ved hvad det kan være?

Skal lige siges at jeg hverken bløder eller har plukkeveer af det, og jeg kan stadig mærke den lille, så jeg er ikke bekymret for om han har det godt, mere om det kunne være tegn på for tidlig fødsel, bækkenløsning, eller hvad ved jeg...

Håber nogle kan hjælpe mig. (Skriver som anonym da jeg synes det er lige pinligt at udlevere de detaljer om mig selv til hele internettet.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig. Jeg er 30 uger henne og har her til aften fået rigtig ondt i skridtet. Skulle have mine gummistøvler af ved at stemme af med modsatte fod, og tror jeg fik lavet en forkert bevægelse. Det gjorde rigtig ondt .. ja i knoglen bag skamlæberne. Undskyld detaljen, men ved ikke lige hvordan jeg eller skal forklare det.

Her en halv time senere gør det stadig ondt, specielt når jeg løfter højre ben. Det er sådan en jagende smerte. Er der andre der har prøvet det, og som ved hvad det kan være?

Skal lige siges at jeg hverken bløder eller har plukkeveer af det, og jeg kan stadig mærke den lille, så jeg er ikke bekymret for om han har det godt, mere om det kunne være tegn på for tidlig fødsel, bækkenløsning, eller hvad ved jeg...

Håber nogle kan hjælpe mig. (Skriver som anonym da jeg synes det er lige pinligt at udlevere de detaljer om mig selv til hele internettet.)

Bækkenløsning ville være mit bud

Anmeld

28. februar 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Hej piger

Tror du har helt ret i, at du har lavet en forkert bevægelse. Når du "træder" den ene sko af, er belastningen på bækkenet jo skæv. Og i og med dit bækken er belastet af vægten fra mavsen, og også løsnes lidt, jo længere hen man kommer, kan man godt komme til at lave en forkert trykbelastning. Som gør MEGA ondt!

Prøv at tage den med ro, og være obs på at ikke lave vrid eller at stå i skæve stillinger Så er jeg ret sikker på, at det går over

God bedring

Anmeld

28. februar 2012

Mor Christa

hmm.. Jeg havde svær bækkenløsning, og havde bl.a. rigtig mange smerter i skambenet.. Og det var sådan en jagende smerte. Nuuj, det gjorde ondt nogle gange! ISÆR når jeg gik og sådan. Snak med din læge om det, hvis det fortsætter! for HVIS det er bækkenløsning, skal du helt klart til fys ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.