Uge 24 og bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

DitteMarie

Hej

Opdaget lidt klumpet blod ved toiletbesøg i går aftes, var hos lægen i dag og der var fin hjertelyd. Har tid på svanger ambo. I morgen, er der nogen der har erfaring med blødning i 2. Trimester??

Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MissTas

DitteMarie skriver:

Hej

Opdaget lidt klumpet blod ved toiletbesøg i går aftes, var hos lægen i dag og der var fin hjertelyd. Har tid på svanger ambo. I morgen, er der nogen der har erfaring med blødning i 2. Trimester??

Ditte

har ikke lige nogen erfaring med hvorfor man bløder, men jeg blødte selv 4 gange i 2. trimester og jeg har lige født en dejlig pige her i onsdags.. så blødning behøver ikke altid betyde noget .. mit var fordi jeg havde en ufattelig skrøbelig livmoderhals..

Anmeld

28. februar 2012

morbibi

Nej, har jeg ikke, men krydser fingre for det bedste og sender dig et stort kram

Anmeld

28. februar 2012

Giraffen

DitteMarie skriver:

Hej

Ditte

jeg har også blødt i 2. trimester, den ene gang så meget at vi kom til ekstra scanning på skejby

Jeg har termin om 4 uger og hun virker til at have det strålende derinde jeg tror også mit skyldes en meget sart livmoderhals

Anmeld

28. februar 2012

DitteMarie

morbibi skriver:

Nej, har jeg ikke, men krydser fingre for det bedste og sender dig et stort kram

Tak- er ikke rigtig nervøs, så var jeg røget akutut til sygehuset, undre mig bare over hvad det er. Der er god aktivitet i mavsen, så tænker bassen er ok

Anmeld

28. februar 2012

DitteMarie

MissTas skriver:

har ikke lige nogen erfaring med hvorfor man bløder, men jeg blødte selv 4 gange i 2. trimester og jeg har lige født en dejlig pige her i onsdags.. så blødning behøver ikke altid betyde noget .. mit var fordi jeg havde en ufattelig skrøbelig livmoderhals..

Ok... Det er en mulighed tillykke med din smukke datter

Anmeld

28. februar 2012

DitteMarie

Giraffen skriver:

jeg har også blødt i 2. trimester, den ene gang så meget at vi kom til ekstra scanning på skejby

Jeg har termin om 4 uger og hun virker til at have det strålende derinde jeg tror også mit skyldes en meget sart livmoderhals

Tak for svaret, held pg lykke med din fødsel

Anmeld

28. februar 2012

Muffinmus

ja, efter sex, mest fra lige efter og 1-2 dage frem..så måske er det derfor??

Anmeld

28. februar 2012

Giraffen

DitteMarie skriver:

Tak for svaret, held pg lykke med din fødsel

tak for det og prøv ikke at tænke for meget på det blødning - så længe der ikke er smerter så er det yderst sjældent at der er noget galt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.