Landsindsamling for kræftens bekæmpelse på sømdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2009

Mette+Mathias

Nej, det skal jeg ikke. Jeg skal til den anden ende af landet hele week-enden, for at pakke min onkels lejlighed ned han har kræft og har kun 2-3 mdr. tilbage

Jeg har før samlet ind for forskellige formål, og synes egentlig det er ganske hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Miamaja

NEJ selvfolgelig ikke!

Anmeld

27. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ihh nu fik jeg dårlig samvittighed Plejer ellers at samle ind for Røde kors og Red Barnet hver gang jeg kan...

Anmeld

29. marts 2009

lonemus

Nej, det skal jeg ikke - men jeg skal absolut støtte indsamlingen

Anmeld

29. marts 2009

Balderson

Nej, det skal jeg ikke og jeg er også en af dem som hader at der bliver ringet på min dør... Så idag får de ikke 1 krone....

Jeg har det nemlig sådan, at hvis jeg har lyst til at give, så skal jeg nok selv finde ud af hvor pengene skal hen.. Det behøver jeg ikke hjælp til...

Anmeld

29. marts 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Balderson skriver:

Nej, det skal jeg ikke og jeg er også en af dem som hader at der bliver ringet på min dør... Så idag får de ikke 1 krone....

Jeg har det nemlig sådan, at hvis jeg har lyst til at give, så skal jeg nok selv finde ud af hvor pengene skal hen.. Det behøver jeg ikke hjælp til...

Hvorfor sådan en hård tone? Synes du ikke Kræftens bekæmpelse er et godt formål at støtte?

Jeg skal ikke selv samle ind, men Sofus er ude med Farmor og farfar, og jeg har selv givet et beløb.

Anmeld

29. marts 2009

Mikkelmusen

NEJ selvfolgelig ikke!

Hvorfor selvfølgelig ikke?

Anmeld

29. marts 2009

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

Hvorfor selvfølgelig ikke?

hæ hæ...hunni...hun bor vist ikke helt så tæt på at hun lige smutter ud og samler ind.

Jeg skal ikke samle, men har givet mit besyv med, da mine forældre er død af det skidt.

Anmeld

29. marts 2009

Becks

Jeg har ikke samlet ind denne gang, da jeg har været på job... Men da det ringede på hos énn af mine borgere, gav vi begge et beløb... Og så støtter jeg dem hver måned, hvor de bare treækker pengene over min PBS...

Knus

Anmeld

29. marts 2009

bette

nej jeg kan ikke lide at gå til dørene og spørge.. men jeg støtter det selvfølgelig ved at give et beløb!.. synes det er super vigtigt.. og ville ønske jeg også lige kunne få lidt mod på det en dag for min mor døde af kræft.. og vil gerne give rigtig meget for at de finder en kur eller lign.. hader den sygdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.