Træt af når folk der kommer med en halv sandhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Hey damer.

Kender i det når folk kun fortæller en halv sandhed? Jeg er så træt af det. Det kan gøre mig så pisse tosse.

Jeg kender en som gør det. Og hun fortæller kun 30% af sandheden, og det betyder så, at folk for ondt af hende, og ville gøre alt for at hjælpe hende. hun er bare selv skyld i tingene. Folk hopper virkerlig på det hun siger eller skriver. Desværre er det ikke hele sandhenden som kommer frem.
Hvorfor kan folk ikke lad lær med at tro på hende.

Undskyld mit lille sure emne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hey damer.

Kender i det når folk kun fortæller en halv sandhed? Jeg er så træt af det. Det kan gøre mig så pisse tosse.

Jeg kender en som gør det. Og hun fortæller kun 30% af sandheden, og det betyder så, at folk for ondt af hende, og ville gøre alt for at hjælpe hende. hun er bare selv skyld i tingene. Folk hopper virkerlig på det hun siger eller skriver. Desværre er det ikke hele sandhenden som kommer frem.

Det er simpelthen pisse træls sådan noget. Jeg kan ikke tage  når folk de lyver ! 

Anmeld

28. februar 2012

Sujan

Sådan en kender jeg også.. og man bliver så træt af det. Og synes det er til grin at mange andre hopper og springer rundt for hende...
Træls person

Anmeld

28. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hey damer.

Har du prøvet at konfrontere hende og spørge hende hvorfor hun lyver

Anmeld

28. februar 2012

Fru Hansen

Hey damer.

Sådan en kender jeg også. Jeg har opgivet at komme i fornuftig dialog med hende og undgår hende bare i den grad det nu er muligt uden direkte at afvise hende. Vi er desværre i familie.

Du skriver hvor folk bare ikke kan lade være med at tro på hende.
Hende jeg kender skifter venner ca. hvert andet år fordi hun efter noget tid bliver uvenner med dem. Når hun finder nye venner er de  alle meget engagerede i hende til at starte på fordi hun er så god til at fortælle løgne.

Men ofte regner folk det ud alligevel o gbliver så uvenner med hende.

Anmeld

28. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hey damer.

Sådan en - eller rent faktisk to, kender jeg også. Når de fortæller noget, så trækker jeg det halve fra 

Måske de har løjet så meget, at de rent faktisk tror på det selv 

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Sådan en kender jeg også. Jeg har opgivet at komme i fornuftig dialog med hende og undgår hende bare i den grad det nu er muligt uden direkte at afvise hende. Vi er desværre i familie.

Du skriver hvor folk bare ikke kan lade være med at tro på hende.
Hende jeg kender skifter venner ca. hvert andet år fordi hun efter noget tid bliver uvenner med dem. Når hun finder nye venner er de  alle meget engagerede i hende til at starte på fordi hun er så god til at fortælle løgne.

Men ofte regner folk det ud alligevel o gbliver så uvenner med hende.

Skulle næsten tro at det var den sammen som vi kendte. Hende har så ikke flere venner tilbage, fordi folk er blive træt af hende.

Hun har også være herinde, og jeg er ved at brække mig over det hun spørger om hjælp om

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Det er simpelthen pisse træls sådan noget. Jeg kan ikke tage  når folk de lyver ! 

Mon ikke - Jeg er rigtigt træt af det . Og jeg forstår ikke hvordan man kan se sig selv i øjnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.