En baby liste!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Princesspigen

hej alle sammen..

jeg ved godt jeg opretter en del tråde her inde men har mange tanker jeg går og tumler med, nu nåede jeg så selv til det jeg kalder en baby liste..

skal man lave en liste med alle de ting der skal købes: barnevogn, seng, tøj, baby alarm osv så man kan holde styr på hvad man mangler hen ad vejen ?

og evt. hvad skal stå på den liste sådan i grove træk.. ku jo være der var noget jeg ikke selv lige tænkte over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

hej alle sammen..

jeg ved godt jeg opretter en del tråde her inde men har mange tanker jeg går og tumler med, nu nåede jeg så selv til det jeg kalder en baby liste..

skal man lave en liste med alle de ting der skal købes: barnevogn, seng, tøj, baby alarm osv så man kan holde styr på hvad man mangler hen ad vejen ?

og evt. hvad skal stå på den liste sådan i grove træk.. ku jo være der var noget jeg ikke selv lige tænkte over..

Jeg har købt hvad jeg mente var relevant.. Og så har jeg lige modtaget en liste fra en veninde der blev mor i sommers, hvor der står de ting hun har haft brug for.. Den er dog på min mail så kan ikke skrive den her 

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Jeg har købt hvad jeg mente var relevant.. Og så har jeg lige modtaget en liste fra en veninde der blev mor i sommers, hvor der står de ting hun har haft brug for.. Den er dog på min mail så kan ikke skrive den her 

hvis du vil må du meget gerne få min mail og sende den videre til mig ?

hvis du siger nej er det os helt okay

Anmeld

28. februar 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

hvis du vil må du meget gerne få min mail og sende den videre til mig ?

hvis du siger nej er det os helt okay

Vil gerne sende den bare skriv en privatbesked med din mail

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

gør jeg lige, tak

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

pemiro skriver:

Jeg gad da også godt have den ?

Anmeld

28. februar 2012

pemiro

AalborgPigen skriver:

Jeg gad da også godt have den ?

Bare send pb med din mail

Anmeld

28. februar 2012

Kay

jeg har selv lavet en sådan tråd og fik flere lister fra andre... og rigtig brugbart... jeg satte mig og sammenlignede dem... og rettede den færdige liste til så det passede til os... vi skal fx. ikke havde et puslebord... da vi skal havde pusleplads oven på vores vaskemaskine...

kan godt sende min liste på en privat besked hvis det er 

Anmeld

28. februar 2012

EKBJ

Kay skriver:

jeg har selv lavet en sådan tråd og fik flere lister fra andre... og rigtig brugbart... jeg satte mig og sammenlignede dem... og rettede den færdige liste til så det passede til os... vi skal fx. ikke havde et puslebord... da vi skal havde pusleplads oven på vores vaskemaskine...

kan godt sende min liste på en privat besked hvis det er 

Kan du så ikke sende den til mig også, så er du super sød :-) 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

EKBJ skriver:

Kan du så ikke sende den til mig også, så er du super sød :-) 

det gør jeg da lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.