Skal søge job!!! Nogen råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Sitrani

Hej damer..

Ja, min barsel slutter godt nok først i midten af maj, men jeg søger jobs allerede nu, fordi jeg gerne vil være lidt på forkant med det hele.

Vi flytter til en anden by snart, forhåbentlig inden min barsel er slut... Jeg er pædagog, og er på barselsdagpenge, og har ikke noget job at komme tilbage til efter min barsel. Derfor søger jeg job. Jeg har fundet 122 børnehuse i den by vi flytter til, så der er masser ansøgninger at komme ud med - men hvad gjorde I, da I fandt arbejde..? Gik I ud med alle ansøgninger, eller sendte i dem til arbejdspladsen, eller hvad..?

Jeg synes 122 steder er mange at besøge, men nok den bedste måde at få job på, da man kommer ud og viser sit ansigt osv.

Men hvad er jeres råd mht. til det..? Arbejde hænger jo ikke på træerne, så hvis ikke jeg inder noget inden for mit eget fag, så må jeg jo tage hvad der er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Sitrani

Den forsvandt hurtigt...

Anmeld

28. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
STN skriver:

Hej damer..

Ja, min barsel slutter godt nok først i midten af maj, men jeg søger jobs allerede nu, fordi jeg gerne vil være lidt på forkant med det hele.

Vi flytter til en anden by snart, forhåbentlig inden min barsel er slut... Jeg er pædagog, og er på barselsdagpenge, og har ikke noget job at komme tilbage til efter min barsel. Derfor søger jeg job. Jeg har fundet 122 børnehuse i den by vi flytter til, så der er masser ansøgninger at komme ud med - men hvad gjorde I, da I fandt arbejde..? Gik I ud med alle ansøgninger, eller sendte i dem til arbejdspladsen, eller hvad..?

Jeg synes 122 steder er mange at besøge, men nok den bedste måde at få job på, da man kommer ud og viser sit ansigt osv.

Men hvad er jeres råd mht. til det..? Arbejde hænger jo ikke på træerne, så hvis ikke jeg inder noget inden for mit eget fag, så må jeg jo tage hvad der er

altså lige med pædagogik tror jeg ikke det afgørende er om man kommer forbi personlig eller ej. De fleste steder er jo begyndt at ville have dem via mail og så er det en god ansøgning der er super vigtigt.

Hvis du skal søge andre jobs som fx indenfor butik tror jeg at det er en god ide at komme forbi med ansøgningen personlig, da personlig fremtræden i en butik er relevant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.