Så er jeg flyttet hertil <3 (stikken i underlivet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

WonderMOM

GUD!!!! 

Efter 4 måneder så blev det endeligt vores tur, Hvor er det dejligt og utroligt, jeg ved ikke lige hvad jeg føler da jeg stadig har svært ved at tro at det lykkes..

Har testet positivt igår efter min mens blev forsinket 1-2dage, og den blev positivt, thank god!!!!

Jeg tror jeg er 4+2, og har aftale hos lægen på torsdag.. Men jeg ved lige vide hvordan det føltes for jer i starten af gravidtetten?? For nogle gange kan mærke stikken i underlivet (hvor jeg blev forskrækket da det komme så pludseligt og lidt bange), er det normalt??? I alt fra sidst uge til idag har jeg kunnet beregne ca. 6stikken, måske lidt over.. Har snakket med min veninde om det, og hun kan ikke huske om hun kunne mærke noget i starten.. Hvad med jer, har i også kunne mærke noget???

I får lige billederne med her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

GUSO

WonderMOM skriver:

GUD!!!! 

Efter 4 måneder så blev det endeligt vores tur, Hvor er det dejligt og utroligt, jeg ved ikke lige hvad jeg føler da jeg stadig har svært ved at tro at det lykkes..

Har testet positivt igår efter min mens blev forsinket 1-2dage, og den blev positivt, thank god!!!!

Jeg tror jeg er 4+2, og har aftale hos lægen på torsdag.. Men jeg ved lige vide hvordan det føltes for jer i starten af gravidtetten?? For nogle gange kan mærke stikken i underlivet (hvor jeg blev forskrækket da det komme så pludseligt og lidt bange), er det normalt??? I alt fra sidst uge til idag har jeg kunnet beregne ca. 6stikken, måske lidt over.. Har snakket med min veninde om det, og hun kan ikke huske om hun kunne mærke noget i starten.. Hvad med jer, har i også kunne mærke noget???

I får lige billederne med her

Hej.. Først tillykke med spiren.. Jeg er også rimelig nygravid 7+0 idag og har også nogle stik / jag, jeg tror det er ligament smerter, kan ihvertfal huske at det havde jeg også sidste gang og der var ikke noget ivejen.. Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.