Inspireret af en anden tråd, synes jeg det kunne være sjovt at læse hvor forskelligt kroppen reagerer på en graviditet

I kan lige få et mindre foredrag fra de første timer af mit døgn.. Hm, hm:
Jeg når lige at slå øjene op!
Mærker en spændende fornemmelse i underlivet.. Argh! Hvilken smerte!!! Min blære.. Den sprænger jo!!
MEN - Tør jeg at stå op?
Hmm..
Vil det her måske blive dagen, hvor jeg kan kæmpe mig ud på toilettet uden at tage hovedspring i det først??!
Jooe... Det kunne måske godt mærkes sådan.
Jeg sætter mig forsigtigt op.. Mærker efter i maven.
Pheew! Så langt så godt!
Tager en dyb indånding.
Ved det er afgørende for morgenens start det jeg vover mig ud i om lidt!
Rejser mig forsigtigt.. NEJ!!!
Kvalmen overmander mig!
Jeg halter i lunt mod toilettet med min delvist lamme venstre balle hvor en iskiasnerve har valgt at bosætte sig.
Dernæst ser mig selv sidde med hovedet i kummen og udbryde lyde som selv den ondeste wreslter (Her ved vi alle at det er Sidney Lee jeg tænker på!) ville misunde.
2 minutter senere: Ahh! Det lettetde!
Der går nu en halv times tid med at "komme til sig selv" hvor min mave skiftevis kramper og laver rutschebane-fornemmelsen - Wehaa, hvor det går
Stella vågner af min rumsteren og jeg ved at min næste kvinddomsprøve skal gennemleves (Eller overleves, om du vil!)
Bleskift på barnet er blevet til en noget nær lignende ninja-tema-fest og foregår som regel med en stofble for næsen hele seancen igennem
Tissebleer lugter bare SÅ frygteligt om morgenen.
Morgenmaden skal jo til, siger de kloge.
Får via en foie gras metode stoppet morgenmaden gennem systemet og dernæst afleveret barnet i DP.
Smider mig på sofaen! AHHH! Trænger lige til en lille slapper efter morgenens opkvikker.
Når lige at kigge på klokken. 9, viser den..
Pludselig melder en fuldstændig sindssyg sult sig... Og det skal gå stærkt!! Ellers må endnu en ofring i gang
Æder i hast et stort måltid mad og sætter mig mæt og tilfreds tilbage i sofaen.
Men der går ikke længe, før min blære begynder at melde sin eksistens igen.. Igen, igen, igen...
Ih!
Op af sofaen igen.. SMÆLD!
Mit underliv mener åbenbart at dårlig opmærksomhed vel også er en slags opmærksomhed?!
Tilbage til sofaen hvor en uimodståelig trang til at sove, sove, sove...ZzzZZzz...Gab... melder... sig....

GUD! Hvor er det egentlig hårdt arbejde at være gravid