Tryghedsscanning, hvor tidligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

LauraL

Hej piger... 

Sagen er den at jeg tror jeg er gravid, er 2 dage over tid og har samme symptomer som sidst.. Håber på positiv test en af de nærmeste dage... 

Skal på ferie med familien om 3 uger og vil derfor gerne scannes inden så vi kan dele den glædeligt nyhed... Men havde en SA i dec og vil derfor gerne scannes denne gang.... 

Men hvor tidligt kan man se hjerteblink??? Kom gerne med jeres erfaringer?? 

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Mor til L&S

Hej piger... 

Sagen er den at jeg tror jeg er gravid, er 2 dage over tid og har samme symptomer som sidst.. Håber på positiv test en af de nærmeste dage... 

Skal på ferie med familien om 3 uger og vil derfor gerne scannes inden så vi kan dele den glædeligt nyhed... Men havde en SA i dec og vil derfor gerne scannes denne gang.... 

Men hvor tidligt kan man se hjerteblink??? Kom gerne med jeres erfaringer?? 

Laura

Jeg blev scannet i uge 7 og der kunne vi se hjerteblink

Og TIllykke hvis den er positiv

Anmeld

28. februar 2012

LauraL

Mor til Liva skriver:

Jeg blev scannet i uge 7 og der kunne vi se hjerteblink

Og TIllykke hvis den er positiv

Hvis jeg skal nå det inden ferien så bliver det 6+4, er det mon alt for tidligt???

Anmeld

28. februar 2012

Mor til L&S

LauraL skriver:

Hvis jeg skal nå det inden ferien så bliver det 6+4, er det mon alt for tidligt???

Nej, det tror jeg ikk - der er du jo også i uge 7 Jeg mener jeg var 6+3

Anmeld

28. februar 2012

Polarpigen

De siger at man som regel kan ske hjerteblink i uge 6 - altså 5+, så det burde du sagtens kunne nå 

Anmeld

28. februar 2012

LauraL

Polarpigen skriver:

De siger at man som regel kan ske hjerteblink i uge 6 - altså 5+, så det burde du sagtens kunne nå 

Nå ja det er jo lige det der med at man er 6 uger plus noget henne, med det hedder at man er i uge 7.... 

Ihh hvor lyder det godt, så burde vi kunne føle os sikre inden familieferien..... 

Tak for hurtigt svar piger.... :-)

Anmeld

28. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du kan først være sikker på at se hjerteblink i uge 7+,og abort risikoen falder først når man har set hjerteblink i min. uge 8+0.

Anmeld

28. februar 2012

Polarpigen

LauraL skriver:

Nå ja det er jo lige det der med at man er 6 uger plus noget henne, med det hedder at man er i uge 7.... 

Ihh hvor lyder det godt, så burde vi kunne føle os sikre inden familieferien..... 

Tak for hurtigt svar piger.... :-)

Ja, det er lidt forvirrende med de uger der! Så du burde kunne nå det! Jeg skal selvfølgelig ikke love dig noget, fosterne vokser jo også forskelligt i starten & sådan.. Der er jo nogen der har de der "slow starters"  

Anmeld

28. februar 2012

Muffinmus

jeg var 6+3 den her gang mener jeg:-)

Anmeld

28. februar 2012

jeanne-skat

jeg så hjerteblink ved 6+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.