Tips, hjælp, ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser,

Jeg er selv på kostomlægningskuren, men jeg er gået i stå nu og sådan har det været de sidste 2 måneder.

Jeg mangler madplaner, måske en kickstarterkur eller andet. Jeg syntes næsten kun at det kan gå for langsomt og er næsten villig til alt bortset fra at melde mig ind i slankeklubber og andet.

Ja jeg ved godt at man max må tabe 1 kg om ugen, men det føler jeg bare ikke kan lade sig gøre, jeg vil gerne tabe mig så meget som muligt inden jeg skal afsted på klinikken om 6 uger.

Mangler at tabe 14 kg i alt som minimum..

Håber i vil hjælpe med jeres tips og ideer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

B&J

en super hjælp er spis mad med protiner i du skal ca have 70g protien om dagen

og husk spis 6gange om dagen det er vejen til sundt liv

Anmeld

28. februar 2012

Klokkeblomst88

Anonym skriver:

Hej tøser,

Jeg er selv på kostomlægningskuren, men jeg er gået i stå nu og sådan har det været de sidste 2 måneder.

Jeg mangler madplaner, måske en kickstarterkur eller andet. Jeg syntes næsten kun at det kan gå for langsomt og er næsten villig til alt bortset fra at melde mig ind i slankeklubber og andet.

Ja jeg ved godt at man max må tabe 1 kg om ugen, men det føler jeg bare ikke kan lade sig gøre, jeg vil gerne tabe mig så meget som muligt inden jeg skal afsted på klinikken om 6 uger.

Mangler at tabe 14 kg i alt som minimum..

Håber i vil hjælpe med jeres tips og ideer  

Fortæl hvad du spiser og hvor meget - så er det lettere at hjælpe

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Klokkeblomst88 skriver:

Fortæl hvad du spiser og hvor meget - så er det lettere at hjælpe

Hvor meget jeg spiser aner jeg intet om..

Men spiser havregryn med mælk til morgenmad

Rugbrød med pålæg og noget grønt og frugt til middag

Aftensmad kan være alt fra kylling + tilbehør  til lasagne 

Snacks er nødder, små yoghurter og myslibarer...

Jeg bruger olivenolie, jeg drikker minimælk, jeg spiser aldrig 2 gange, ja selv den første portion kan nogle gange være svær at spise op osv.

Dog elsker jeg chokolade og jeg arbejder virkelig på ikke at skulle spise slik. Jeg drikker sjældent cola da jeg ikke rigtig gider det...

Fra i morgen starter det hele igen, jeg skal til at motionere rigtig meget og derfor mangler jeg simpelthen nogle ideer til kost og andet... 

Anmeld

28. februar 2012

Klokkeblomst88

Jeg tænker umiddelbart, at du spiser sundt.
Dog tænker jeg på alle de små snacks som nødder, yoghurter og myslibarer - de kan virkelig være nogle syndere. Selvfølgelig er nødder sunde - bare du ikke spiser for mange af dem.

Måske du skulle spise lidt nødder og så lidt frugt og en masse grøntsager - hvordan lyder det?

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg tænker umiddelbart, at du spiser sundt.
Dog tænker jeg på alle de små snacks som nødder, yoghurter og myslibarer - de kan virkelig være nogle syndere. Selvfølgelig er nødder sunde - bare du ikke spiser for mange af dem.

Måske du skulle spise lidt nødder og så lidt frugt og en masse grøntsager - hvordan lyder det?

Nåee nu mener jeg ikke hver dag, mener som i at en af tingene bliver en snack den ene dag og så en anden den anden dag, ellers så står den jo på frugt og grønt som du siger

Anmeld

28. februar 2012

Klokkeblomst88

Okay det lyder super

Går du hos en ernæringsprofessionel for at få hjælp - du skriver klinikken? Ellers kan du skrive til mig privat

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Klokkeblomst88 skriver:

Okay det lyder super

Går du hos en ernæringsprofessionel for at få hjælp - du skriver klinikken? Ellers kan du skrive til mig privat

Med klinikken mener jeg fertilitetsklinik 

Og nej, som skrevet har jeg ikke den vilde lyst til at skal bruge penge på diverse diætister og slankeklubber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.