Efterfødselsreaktion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der har haft det og hvad var jeres symptomer?

Synes jeg er små trist og "skide sur", hvis I spørger min mand. Lige pt nyder jeg ik specielt meget min barsel og glæder mig til at komme UD blandt mennesker igen, selvom mit barn kun er 5 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

B&J

det gjorde jeg også det første ½år men også fordi vores dreng stort set aldrig sov, så var vågen stort set hele tiden. Så var træt og sur og trist fordi jeg bare var så træt... men efter han var ½år sov han mere og jeg sov mere så ændret alt sig

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det gjorde jeg også det første ½år men også fordi vores dreng stort set aldrig sov, så var vågen stort set hele tiden. Så var træt og sur og trist fordi jeg bare var så træt... men efter han var ½år sov han mere og jeg sov mere så ændret alt sig

Tak for dit svar.. mit barn powernapper også kun om dagen og vi er oppe mange gange om natten og give sut + mad 1-2 gange

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for dit svar.. mit barn powernapper også kun om dagen og vi er oppe mange gange om natten og give sut + mad 1-2 gange

nemlig sådan var det også her hjemme og nogle gange var det i halv time søvn også vågnede vi nogle gange 15minutter også vågen igen og han var altid vågen alt fra 2 timer til 8-9timer hihihi så vi var godt døde nogle gange fandt min kæreste mig i mange underlige stillinger på sofaen...

engang var vi på besøg hos min mor daniel vågnede jeg styrtede ind til min mor som var oppe sagde hold ham lige styrtede ud for at lave sutteflaske da jeg kom ind igen sov han også lå jeg på sofaen for lige at slappe af bang så sov jeg min mor var så sød hun lod mig sove til kl 8 hvor daniel vågnede i hendes arme

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig sådan var det også her hjemme og nogle gange var det i halv time søvn også vågnede vi nogle gange 15minutter også vågen igen og han var altid vågen alt fra 2 timer til 8-9timer hihihi så vi var godt døde nogle gange fandt min kæreste mig i mange underlige stillinger på sofaen...

engang var vi på besøg hos min mor daniel vågnede jeg styrtede ind til min mor som var oppe sagde hold ham lige styrtede ud for at lave sutteflaske da jeg kom ind igen sov han også lå jeg på sofaen for lige at slappe af bang så sov jeg min mor var så sød hun lod mig sove til kl 8 hvor daniel vågnede i hendes arme

Sødt.. jeg har bare desværre ingen familie som lige kan tage mit barn i ny og næ.. vi er kun os 3 og min mand arbejder ret meget..

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Sødt.. jeg har bare desværre ingen familie som lige kan tage mit barn i ny og næ.. vi er kun os 3 og min mand arbejder ret meget..

du har heller ikke en veninde der lige kan komme i 3-5 timers tid så du kan få sovet lidt... for du har jo behov for at sove

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har heller ikke en veninde der lige kan komme i 3-5 timers tid så du kan få sovet lidt... for du har jo behov for at sove

Nej.. jeg er flyttet til en ny by for nogle mdr siden så kender ik så mange

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Nej.. jeg er flyttet til en ny by for nogle mdr siden så kender ik så mange

ØV ØV ØV så er der ikke andet for du må bede kæresten om en dag han er hjemme og lade dig sove

Anmeld

28. februar 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Synes jeg er små trist og "skide sur", hvis I spørger min mand. Lige pt nyder jeg ik specielt meget min barsel og glæder mig til at komme UD blandt mennesker igen, selvom mit barn kun er 5 mdr..

Nu ved jeg selvfølglig ikke hvor du bor henne af. Men er det f.eks i en stor by, så vil jeg anbefale nogle legestuer. Det kan virke uoverkommenligt, men synes faktisk det er fantastisk. Det hjælper på mange måder: 1) man kommer ud og kommer i snak med andre mødre - alle er åbne og friske på en snak 2) det kan hjælpe til at baby kommer ind en i god rytme så han f.eks er længere tid vågen om formiddagen f.eks 3 timer og så tager en længere eftermiddagslur hvor du kan slappe af 3) De synes ofte det er yderst interessant at være ude blandt andre babyer, så istedet for at gå der hjemme med måske en pylre baby, så kan man få mange gode hyggestunder.

Hvad med f.eks mødregruppe? Nu går vi heldigvis ind i lysere tider og så vil jeg anbefale mange gode, lange gåture i det fri, det hjælper også lidt at komme ud og få luft mens baby sover i barnevognen.

Anmeld

28. februar 2012

ott

Anonym skriver:

Hvis je gvar dig ville jeg hive fat i sundhedsplejersken og høre hvad hun mener, og hvordan du kommer videre, hvis det er en fødselsreaktion. De har en test de kan tage med dig. Ellers hiv fat i din læge. Det er bedre at få det udelukket end at bekymre sig om det. Og har du en skal der gøres noget inden den vokser dig over hovedet.

Jeg fik selv en og indså slet ikke hvor slemt det var før jeg pludselig blev fyret fra min arbejdsplads. Og jeg havde haft det på samme måde som dig med at glæde mig til at komme tilbage på job. Er ligesom dig også tilflytter og har ingen familie i nærheden. Og det er ikke altid nemt at bede nye bekendtskaber om hjælp. Men gør det for din egen skyld. Du har brug for søvn og du har brug for at være dig selv og ikke kun mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.