samgul skriver:
hvor lang tid gik der fra i havde SA til din mens startede.
Jeg har fået en SA den 15.feb jeg var 9+5 henne, begyndte og blødetog på HP får vide den er gået i grunde for 2 uger siden. Så jeg holdt op med bløde den 22.feb efter medicin behandling. vil meget gerne være gravid igen med det samme, men lægerne siger vent til din først mens, men hvornår kommer den efter SA blødning er hold op med bløde.
jeg har haft to sa'er. en i 2010, hvor jeg var på ppiller, hvor mens så kom, som den skulle ved pausen, efter min sa.
min anden sa var her i år. jeg nåede at blive 9+4. jeg mistede midt i januar måned. den 26. februar har jeg pletblødninger, de er væk den 27. og den 28. om morgenen har jeg pletblødninger. behøvede ikke bruge tampon eller noget, for det var så lidt, der kom, at det ikke engang var i trusserne, kun på papiret.
jeg har endnu ikke set skyggen af mens overhovedet. så i realiteten har jeg ikke haft mens siden den 26. november 2011, og jeg venter stadigvæk på, mens kommer igen. denne gang er jeg ikke på ppiller.
min læge har dog sagt, at der sagtens kan gå op til ½ år, før mens kommer efter en sa.. det er lang tid at vente på det. o;
Anmeld