Vis mig din tatovering! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

MelikkazMoar

MissBee skriver:

vildt fedt!

det synes jeg også er rigtig glad for dem alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

MissBee

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har disse 2

fedt!

Anmeld

28. februar 2012

AnneBJ

MissBee skriver:

cool

Tak 

Anmeld

28. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Den med korset er lavet til min far, den er ikke færdig endnu, men jeg har også lidt svært ved at tage imod farven, udheldigvis - nå men færdig det skal den blive engang. (Min kammerat har lavet den, han ville gerne var tatovør og jeg hjalp ham )

Den bette i nakken er en jeg har fået sammen med min søster som en søster tattoovering da vi har de samme initialer 

Og den på benet er også lavet af min kammerat, der skal tilføjes nogle flere ting, tænkte på nogle små mariehøner og sådan og så er der måske en dag plads til at mine børns navne kan plantes derpå.

Nå men ud over det har jeg jo en masse andre ideer, så jeg skal da i hvert fald have flere 

-Selvom mine tattoveringer ikke er perfekte, så fortryder jeg dem ikke. Min kammerat er blevet bedre til at tattovere fordi vi er nogle der har været forsøgskaniner og ja så har jeg selv tegnet dem alle sammen, så perfekte kan de jo nok ikke blive under alle omstændigheder  hehe..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2012

Hailiesmom11

MissBee skriver:

fedt!

Tak

Og stjernerne er lavet inden de blev så populære at alle skulle ha stjerner

Anmeld

28. februar 2012

MissBee

Norman skriver:

Den med korset er lavet til min far, den er ikke færdig endnu, men jeg har også lidt svært ved at tage imod farven, udheldigvis - nå men færdig det skal den blive engang. (Min kammerat har lavet den, han ville gerne var tatovør og jeg hjalp ham )

Den bette i nakken er en jeg har fået sammen med min søster som en søster tattoovering da vi har de samme initialer 

Og den på benet er også lavet af min kammerat, der skal tilføjes nogle flere ting, tænkte på nogle små mariehøner og sådan og så er der måske en dag plads til at mine børns navne kan plantes derpå.

Nå men ud over det har jeg jo en masse andre ideer, så jeg skal da i hvert fald have flere 

-Selvom mine tattoveringer ikke er perfekte, så fortryder jeg dem ikke. Min kammerat er blevet bedre til at tattovere fordi vi er nogle der har været forsøgskaniner og ja så har jeg selv tegnet dem alle sammen, så perfekte kan de jo nok ikke blive under alle omstændigheder  hehe..

flotte farver den på benet!

Anmeld

28. februar 2012

FruHolm <3

har disse 3 og skal have en mere d 31 marts

Tegningen er den jeg skal have lavet den er 40 X 24 cm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2012

MissBee

Hailiesmom11 skriver:

Tak

Og stjernerne er lavet inden de blev så populære at alle skulle ha stjerner

hahaha sådan havde jeg det også med min navle piercing... (den er forlængst taget ud) men det var fedt fordi der var så få der havde den

Anmeld

28. februar 2012

Miin'Baby'Mus

MissBee skriver:

flotte farver den på benet!

Tak 

Anmeld

28. februar 2012

MissBee

MinBabyOscar <3 skriver:

har disse 3 og skal have en mere d 31 marts

Tegningen er den jeg skal have lavet den er 40 X 24 cm

hvor skal tegningen være? den er virkelig smuk!!!!

og super arbejde, hvor er de lavet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.