Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er stadig anonym lige indtil NF om 14 dage, så springer jeg ud.
jeg er i dag 10+4
Hvordan har i det piger?
fortæl, vi skal have lidt gang i denne gruppe
Kram kommende september mor
(termin indtil vidre 21/9-2012)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Sikke en skam at der ikke er en "væg" man kan skrive på herinde, ligesom man kan på facebook. Så vil det være meget nemmere at få alle debatterne med -Måske jeg skal oprette en, også kan folk med termin søge derind? Det kunne jo være lidt hyggeligt at dele alt det der sker nu og fremover
Julle85 skriver: Hej Sikke en skam at der ikke er en "væg" man kan skrive på herinde, ligesom man kan på facebook. Så vil det være meget nemmere at få alle debatterne med -Måske jeg skal oprette en, også kan folk med termin søge derind? Det kunne jo være lidt hyggeligt at dele alt det der sker nu og fremover
Super idé
Det ville nok gøre det hele lidt nemmere
Man kan kun oprette en gruppe, hvis man tilføjer venner til gruppen :/ Kan du ikke tilføje mig på facebook, så skal jeg nok oprette den
JulieNielsen85@hotmail.com
Jeg er også gerne med i gruppen
Jeg vil også gerne være med her har termin 18 september. Hej tøser!!!!
Kram fra Mona
Jeg er også med
Vi har Boas på 8 mdr, og skal til NF i morgen med nr. 2... Det gik meget hurtigere end ventet, da Boas er reagensglasbarn og lægerne sagde at vi aldrig ville kunne blive gravide selv.. Øhh.. Jeg nåede ikke at få min mens. inden der MEGET uventet var to streger igen.
Jeg vil rigtig gerne være med i en FB-gruppe
Julle85 skriver: Man kan kun oprette en gruppe, hvis man tilføjer venner til gruppen :/ Kan du ikke tilføje mig på facebook, så skal jeg nok oprette den JulieNielsen85@hotmail.com
Har i oprettet gruppen på FB?
Jeg har ikke oprettet en facebook gruppe endnu, da jeg skal tilføje en ven til gruppen, for at oprette.. Men I må meget gerne tilføje mig, så jeg kan få den lavet. -Jeg skal selvfølgelig nok slette jer fra min venneliste bagefter, hvis det er
Jeg ved ikke om I kan se min mail adresse?
Gruppen på facebook er oprettet nu "Termin september 2012" Håber vi ses derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128