Tidebuy.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du brugt tidebuy.com?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.688 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Muhmi

Jeg er så knust lige nu... Og bliver sikkert endnu mere knust når jeg ser kjolen...

Har jo købt min brudekjole igennem tidebuy og først for tre dage siden tænkte jeg om det kunne være en "scam"side... Pga. kjolen tager SÅ lang tid om at komme...

Søgte derfor på nettet... Og jeps, de laver kjoler i virkelig dårlig kvalitet og mange gange ligner kjolen slet ikke den som man har bestilt... Nu har jeg ikke set min kjole endnu, men jeg frygter virkelig det værste og har virkelig ondt i maven over min irrationelle beslutning... Men gjort er selvfølgelig gjort og så kan jeg lære det... Desværre går det bare ud over vores buget til bryllup... Og er egentlig ikke sikker på om det kan lade sig gøre at finde en billig kjole der vil passe mig på to mdr.

Men det jeg er endnu mere ked af, er hvis nogle af jer, som jeg har anbefalet siden har købt noget og at i så får noget værre crap ind ad døren pga. min naive tilgang til denne side...

Jeg har set nogle få glade kunder... Men de er få...

Her er der billeder af det de har lavet:

Her er nogle succes billeder:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at min kjole ser bare nogenlunde ud som på billedet og at det der evt. skal fixes KAN fixes...

SUK...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Jeg er så knust lige nu... Og bliver sikkert endnu mere knust når jeg ser kjolen...

Har jo købt min brudekjole igennem tidebuy og først for tre dage siden tænkte jeg om det kunne være en "scam"side... Pga. kjolen tager SÅ lang tid om at komme...

Søgte derfor på nettet... Og jeps, de laver kjoler i virkelig dårlig kvalitet og mange gange ligner kjolen slet ikke den som man har bestilt... Nu har jeg ikke set min kjole endnu, men jeg frygter virkelig det værste og har virkelig ondt i maven over min irrationelle beslutning... Men gjort er selvfølgelig gjort og så kan jeg lære det... Desværre går det bare ud over vores buget til bryllup... Og er egentlig ikke sikker på om det kan lade sig gøre at finde en billig kjole der vil passe mig på to mdr.

Men det jeg er endnu mere ked af, er hvis nogle af jer, som jeg har anbefalet siden har købt noget og at i så får noget værre crap ind ad døren pga. min naive tilgang til denne side...

Jeg har set nogle få glade kunder... Men de er få...

Her er der billeder af det de har lavet:

Her er nogle succes billeder:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at min kjole ser bare nogenlunde ud som på billedet og at det der evt. skal fixes KAN fixes...

SUK...

åh nej altså. Hvor er det dog trist. Især når det ikke bare er en eller anden kjole, men KJOLEN.

for at din kjole ser ud lige som du ønsker den

Anmeld

28. februar 2012

henh01

hvornår får du kjolen?

Jeg har selv overvejet at købe min brudekjole derinde, men det er da slet ikke sikkert nu.. Øv.. Håber din kjole er som du forventer

Anmeld

28. februar 2012

Aabye

Jeg havde også overvejet at købe min kommende kjole derinde.. Men det kommer da så bare ikke lige til at ske nu.. Kan man ikke klage til dem og sende kjolen retur hvis ikke den lever op til forventningerne?

Anmeld

28. februar 2012

Aabye

Synes at når du har fået din kjole skal gå ind på trustpilot.com og "rate" dem.. Kan se at der er et par stykker der har haft dårlig erfaring med at de ikke vil tage kjolerne retur.. :s der er til gengæld også nogen der har været super tilfredse med dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.