Udflåd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.752 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Nadja+Baby+2012

Hejsa.

Nu er jeg 1. gravid, og har lige et spørgsmål. Jeg er i dag 10+0, og har de sidste par dage oplevet rigtig meget udflåd. Jeg har normalt lidt mere udflåd end gennemsnittet tror jeg - jeg går ihvertfald ALTID med trusseindlæg.

Siden lørdag synes jeg så at der er kommet mere end der plejer, og det gør mig lidt nervøs. Nu har jeg lige siddet og læst en debat med en der fik en spontan abort i 9+? og hun opdagede det ved udflåd.

Er det normalt eller skal jeg være urolig og kontakte lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Princesspigen

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa.

Nu er jeg 1. gravid, og har lige et spørgsmål. Jeg er i dag 10+0, og har de sidste par dage oplevet rigtig meget udflåd. Jeg har normalt lidt mere udflåd end gennemsnittet tror jeg - jeg går ihvertfald ALTID med trusseindlæg.

Siden lørdag synes jeg så at der er kommet mere end der plejer, og det gør mig lidt nervøs. Nu har jeg lige siddet og læst en debat med en der fik en spontan abort i 9+? og hun opdagede det ved udflåd.

jeg er også 1. gravid..

jeg har fra midten af 6 uge haft udflåd og er nu i starten næsten midten af 7 uge efter mine egne beregningen, og jeg tror altså ikke det er noget man skal bekymre sig om.. jeg har ikke undersøgt det men har så voldsom kvalme hvilke jeg har læst mig til sku være et godt tegn for at baby sku have det godt..

så jeg tror ikke du skal være alt for bekymet..

jo mere du bekymre dig jo støre er chancen for det går galt igen..

det er ihværtifal min heldning

Anmeld

28. februar 2012

sandramor

hejsa

jeg har nok også altid haft mere udflåd end gennemsnittet tror jeg....

jeg er nu gravid i uge 34 og har temmelig meget udflåd og blir også nødt til at gå med trusseindlæg... når jeg kan Ihvertfald.... da man lettere blir ramt af svamp når man er gravid og det gør det ikke bedre at gå med trusseindlæg....
men jeg mener også det var omkring uge 8 at jeg fik mere udflåd end normalvis.... og det er helt normalt at du får det.... så længe du ikke bløder eller har smerter kan du slappe helt af.... der sker store forandringer i underlivet nu du er gravid og dine slimhinder blir mere aktive og sarte så det er helt normalt

Anmeld

28. februar 2012

sandramor

og det er helt normalt at man er nervøs og bekymret... det følger vidst bare med så snart man står med de to streger

og bekymringer kan ikke forårsage en abort bare rolig så nervøs som jeg har været så skulle jeg aldrig være nået til uge 34 ihvertfald

Anmeld

28. februar 2012

l.kjoeller

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa.

HELT normalt... og det bliver værre i løbet af graviditeten. din krop produserer mere med henblik på at lette fødslen. så længe det ikke har blod i vil jeg tage det helt roligt

Anmeld

28. februar 2012

AnnaB.

Det er lige, som det skal være - jeg har som regel nærmest ikke udflåd overhovedet, men her mens jeg er gravid, har jeg haft en hel del. Er 24+6 og har haft øget udflåd stort set siden de to fine streger viste sig

Tillykke med din graviditet

Anmeld

28. februar 2012

Nadja+Baby+2012

Uhh.. det hjælper lidt med Jeres svar.. 

Men udflået har været farvet - sådan grynet eller hvad man nu skal kalde det.. Det har ikke været hvidt. Hvis der var blod, så ville jeg vel tydeligt kunne se den røde farve??

Er bare så nervøs for at der sker noget.. Mig kæreste og Jeg er altid så skide uheldige, at det lige kunne være typisk at jeg fik en abort eller sådan noget.. Derudover har det os taget over 2 år at nå hertil.. Så jeg krydser alt hvad der kan krydses!

Anmeld

29. februar 2012

Chdyb

Håber virkelig på lykkelig slutning på denne tråd.

Det er helt normalt med udflåd, klart/hvidt, måske grynet?? - men helt sikkert IKKE andre farver. Og du vil også få smerter hvis du aborterer.

Men RIGTIG godt skudår til Jer begge (alle tre)

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

Nadja+Baby+2012 skriver:

Uhh.. det hjælper lidt med Jeres svar.. 

Men udflået har været farvet - sådan grynet eller hvad man nu skal kalde det.. Det har ikke været hvidt. Hvis der var blod, så ville jeg vel tydeligt kunne se den røde farve??

Er bare så nervøs for at der sker noget.. Mig kæreste og Jeg er altid så skide uheldige, at det lige kunne være typisk at jeg fik en abort eller sådan noget.. Derudover har det os taget over 2 år at nå hertil.. Så jeg krydser alt hvad der kan krydses!

Jeg er i 25. uge og har den sidste uges tid oplevet ændringer i mængden og farven af udflåd.. Det viste sig at jeg har blærebetændelse så måske du skulle snakke med lægen.. Man kan nemlig ik mærke det på samme måde når man er gravid som ellers

Anmeld

29. februar 2012

FamilenStorm

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hejsa.

Kan ikke huske med udflåd under min graviditet.. Men min læge sagde engang til mig ( havde nemlig også meget udflåd) at når man brugte trusseindlæg var det med til at øge udflåddene..

Så hun rådede mig til at tage nogle dage uden indlæg og så med med ekstra trusser i tasken.. Det hjalp faktisk rigtig meget på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.