Hvilken reklame driver dig til vanvid lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.738 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

UnderCover37

Jeg sidder lige og keder mig lidt... Kom så til at tænke på, hvilken reklame der lige pt. driver mig til vanvid:

Levevis reklamen

- der er givetvis andre men lige denne gør mig skør! 

Jeg er endda vågnet med ostens sang kørende i hovedet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Ma-lu

Brevsmykker.. !!! 

Anmeld

28. februar 2012

blomst84

Helt klart brevsmykker!!! Kaster op over det.... Ellers den hvor en kvinde med hendes teenagedatter bakker ind i en anden bil, også kvittere moderen med at ligge en "Jensens favorit sauce" i den smadrede bils rude øv den er skidt den reklame 

Anmeld

28. februar 2012

Jonatansmor

UnderCover34 skriver:

Jeg sidder lige og keder mig lidt... Kom så til at tænke på, hvilken reklame der lige pt. driver mig til vanvid:

Levevis reklamen

- der er givetvis andre men lige denne gør mig skør! 

Jeg er endda vågnet med ostens sang kørende i hovedet 

Så skal du prise dig lykkelig for ikke at have min kæreste, som kæreste. Det er nemlig hans yndlingsreklame og han synger den hele tiden. Med det resultat at nu går drengen også og nynner den

Her er det reklamer i generel. Er uendeligt træt af at skulle betale skat til deres statstøttede projekter, betale licens og skulle leve med deres uendelige strøm af tåbelige tilbud. De skulle tvinges til at vælge, ikke bare skrabe til sig.

Tåbeligt system vi har fået os opbygget.

Anmeld

28. februar 2012

Loa

HA HA lige præcis samme tråd tænkte jeg på at oprette igår, efter jeg endnu en gang var blevet drevet til vandvid af en Louis Nielsen reklame..... OMG de er SÅÅÅÅÅÅ dårlige!!!

Anmeld

28. februar 2012

UnderCover37

Åh ja de er også grove de andre I har nævnt! 

- Generelt er reklamefilm jo slemme - tror faktisk at de er ude på at irritere os nok, så vi i det mindste husker dem 

Anmeld

28. februar 2012

UnderCover37

Jonatansmor skriver:

Så skal du prise dig lykkelig for ikke at have min kæreste, som kæreste. Det er nemlig hans yndlingsreklame og han synger den hele tiden. Med det resultat at nu går drengen også og nynner den

Her er det reklamer i generel. Er uendeligt træt af at skulle betale skat til deres statstøttede projekter, betale licens og skulle leve med deres uendelige strøm af tåbelige tilbud. De skulle tvinges til at vælge, ikke bare skrabe til sig.

Tåbeligt system vi har fået os opbygget.

Usch! Jeg ville blive SKØR 

Har virkeligt ondt af dig... håber du ikke har det lige så svært med den som jeg har...

Anmeld

28. februar 2012

Troldemommi

Jeg hader den der reklame hvor Mikkel Hansen reklamerer for en shampoo, nok fordi jeg ikke kan klare ham og fordi han har sådan noget grimt hår

men der er heldigvis ikke nogen sang til som man skal belemres med

Tænk jeg kan slet ikke huske hvad der er shampooen hedder, jeg lukker bare ned når den er der :-)

Yrk

Anmeld

28. februar 2012

ano14316

Puha synes der er mange.. men min hade nr.1 er klar leasy reklamerne..
Jeg kan slet ikke snuppe dem, bliver bare så irriteret på den nedladende tone, at jeg er nød til at slå væk.

Og så Telenor reklamen med "gå far" og så den der irriterende håndbevægelse.
Det er oven i købet lidt pinligt da jeg selv arbejder i telenor.

Anmeld

28. februar 2012

ano14316

fru Bech :-) skriver:

Jeg hader den der reklame hvor Mikkel Hansen reklamerer for en shampoo, nok fordi jeg ikke kan klare ham og fordi han har sådan noget grimt hår

men der er heldigvis ikke nogen sang til som man skal belemres med

Tænk jeg kan slet ikke huske hvad der er shampooen hedder, jeg lukker bare ned når den er der :-)

Yrk

Den er også fuldstændig elendig..

Kan heller ikke døje manden.. også den der tandpastareklame eller mundskyl eller hvad det nu er han er med i... FØJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.