Termin i dag - endelig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

ano14316

Drømme skriver:

Åh altså, den længe ventede dato

Desværre er der bare ikke sket så meget.. Døjer med kraftige plukveer, men har jeg gjort de sidste 2-3 uger, så det er ikke noget Der må nu gerne snart ske noget - fødekaret står klar her i stuen, voksduge er lagt under, ekstrasengen er flyttet herind, maden er købt ind, og min mor bor for tiden hos os, så hun er klar med en hjælpende hånd når fødslen er igang

Så kom nu ud baby, vi venter på dig

Har siden starten af graviditeten selv troet på den 29. februar, så er ikke helt fortabt.. H*n kommer når h*n finder det passende Men åh altså, please lad det være inden for de næste par dage - det er ved at være halv-pinligt når man skal have hjælp til både at rejse sig og vende sig når man ligger ned

Ve-støv modtages med GLÆDE

Og så lige et billede af den store mave - selvom det desværre er et par dage gammelt (fra uge 39+3 - dvs. i torsdags)

Hvad tror I der gemmer sig derinde ? En skovpige eller en bassedreng ?

Det er sq en pige der er derinde..

Og jeg gætter på at du i aften har det skidt, og tænker åhh nu skal jeg ikke være syg, og så vågner du i nat med veer og føder i løbet af i morgen/ i morgen aften..

Så er det planlagt--

Sender dig alt det ve-støv jeg over hovedet kan.. Held og lykke med altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Drømme

morbibi skriver:

Jeg gætter og så en dreng, selvom jeg gerne så, at maven sad lidt lavere. Men jeg holder fast og sender en masse ve støv - pustttttter det afsted til dig

Åh tak

Det eneste min krop gider at byde mig er plukveer, de må bare gerne snart udvikle sig til nogle ordentlige

Hehe, er godt nok spændt Det er sjovt at se hvad folk gætter på nu - i uge 27/28 gættede flest på en pige, og nu er der flest der siger dreng Hehe..

Anmeld

28. februar 2012

Drømme

Rosengreen skriver:

SÅ FLOT MAVE!!!  Og den er da helt klar! Jeg sender masser af ve-støv og håber bette snart finder vejen ud.   Tør dog ikke gætte på kønnet udfra synet af en mave. 

Åh tusinde tak

Synes også bare jeg fylder godt i landskabet efterhånden, men neej, hvor er jeg glad for at det (stort set) kun sidder på maven

Anmeld

28. februar 2012

Drømme

B&J skriver:

hvor ser du dejlig ud og sikke en flot mave, og sender dig meget gerne en masse veestøv...

og tror det bliver en dreng

Hehe, tusinde tak

Håber det hjælper på processen - der må skisme gerne snart ske noget

Anmeld

28. februar 2012

Drømme

MAJ*MOR skriver:

stor dejligt mave den sidder jo lige som den skal.. og jeg tror det er en dreng

Sender mit ve-støv men skal ha det retur lige med det sammen du har født

Tak skal du have

Jeg skal nok sende det retur når fødslen er overstået Håber det er snart, så du igen kan få glæde af det

Anmeld

28. februar 2012

Drømme

ano14316 skriver:

Det er sq en pige der er derinde..

Og jeg gætter på at du i aften har det skidt, og tænker åhh nu skal jeg ikke være syg, og så vågner du i nat med veer og føder i løbet af i morgen/ i morgen aften..

Så er det planlagt--

Sender dig alt det ve-støv jeg over hovedet kan.. Held og lykke med altid

Hehe, det kunne være så SKØNT

Faktisk havde jeg det helt på den måde her tidligere - altså, "åh nej, jeg gider ikke være syg nu"-agtig, med tidstoppet næse og ondt i maven (= diarre ) så hååååber du får ret

Og tak skal du have

Anmeld

28. februar 2012

rogerrasch

Drømme skriver:

Åh altså, den længe ventede dato

Desværre er der bare ikke sket så meget.. Døjer med kraftige plukveer, men har jeg gjort de sidste 2-3 uger, så det er ikke noget Der må nu gerne snart ske noget - fødekaret står klar her i stuen, voksduge er lagt under, ekstrasengen er flyttet herind, maden er købt ind, og min mor bor for tiden hos os, så hun er klar med en hjælpende hånd når fødslen er igang

Så kom nu ud baby, vi venter på dig

Har siden starten af graviditeten selv troet på den 29. februar, så er ikke helt fortabt.. H*n kommer når h*n finder det passende Men åh altså, please lad det være inden for de næste par dage - det er ved at være halv-pinligt når man skal have hjælp til både at rejse sig og vende sig når man ligger ned

Ve-støv modtages med GLÆDE

Og så lige et billede af den store mave - selvom det desværre er et par dage gammelt (fra uge 39+3 - dvs. i torsdags)

Hvad tror I der gemmer sig derinde ? En skovpige eller en bassedreng ?

jeg har svaret bassedreng syntes det ligner en drenge mave du har dig

Anmeld

28. februar 2012

ano14316

Drømme skriver:

Hehe, det kunne være så SKØNT

Faktisk havde jeg det helt på den måde her tidligere - altså, "åh nej, jeg gider ikke være syg nu"-agtig, med tidstoppet næse og ondt i maven (= diarre ) så hååååber du får ret

Og tak skal du have

hehe.. så er det som nok på vej.. sådan havde jeg det i hvertfald da jeg skulle føde.. tænkte åhh nej ikke influenza nu.. så valgter at blive i sengen indtil kæresten kom hjem fra arbejde.. og så var jeg til jordmord kl 14, alm. besøg og der var jeg begyndt at åbne mig og efter hendes roderi, begynte jeg så småt at få veer..

jeg for det er din tur!!!

Anmeld

28. februar 2012

lukasmor

Jeg tror det er en pige

Anmeld

28. februar 2012

merichs

Flot mave

Tror der ligger en dreng og hygger sig

Sender en ordentlig r*vfuld ve-støv afsted mod dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.