Mit nye jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

akskovmose

Så er jeg klar til at "offentliggøre" mit projekt.. Jeg har været tyk/overvægtig/fed, der er mange navne, i størstedelen af tyverne, hvertfald sidste halvdel. Nu er jeg blevet 30 og har bestemt ikke tænkt mig at det skal være sådan i 30'erne.. Jeg har indtil nu tabt godt 20 kg. og er kun ca 2-3 kg fra mit mål.. jeg har gennem de sidste år presset mig ned i en stor str. 44. men er nu i en str. 38.

Kan kun sige at den væsentlige lettere "jeg" har det fu..ing fantastisk

Der kommer lige et par før/efter billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Sifling

akskovmose skriver:

Så er jeg klar til at "offentliggøre" mit projekt.. Jeg har været tyk/overvægtig/fed, der er mange navne, i størstedelen af tyverne, hvertfald sidste halvdel. Nu er jeg blevet 30 og har bestemt ikke tænkt mig at det skal være sådan i 30'erne.. Jeg har indtil nu tabt godt 20 kg. og er kun ca 2-3 kg fra mit mål.. jeg har gennem de sidste år presset mig ned i en stor str. 44. men er nu i en str. 38.

Ej hvor er det bare flot!! Jeg tager virkeligt hatten af for folk der har sådan en viljestyrke Jeg kan ikke engang tage mig sammen til at tabe de sidste kg efter graviditeten
for det!

Anmeld

28. februar 2012

HeidiØ

akskovmose skriver:

WOW! Hvor er det/du flot!! .. virkelig motiverende at se! Skide godt klaret, altså!!

Anmeld

28. februar 2012

akskovmose

Tusind tak tøser..

Anmeld

28. februar 2012

akskovmose

Tusind tak tøser..

Anmeld

1. marts 2012

Ka+Ma=Be

akskovmose skriver:

Hvor er det skide flot! Og hvor ser du godt ud 

Håber at jeg selv kan tage mig sammen og finde motivationen en dag 

Anmeld

1. marts 2012

***S***

Wow, hold kæft hvor ser du godt ud!!

Fanme flot,  Så må man gerne være meget stolt af sig selv!!

Anmeld

1. marts 2012

SaNiNa

Hold da op det er godt nok flot. vil du dele din hemmelighed.

Naia og jeg starter til fitness i næste uge så skal de smides 10-15kg mere

Anmeld

2. marts 2012

akskovmose

Katte87 skriver:

Hvor er det skide flot! Og hvor ser du godt ud 

Håber at jeg selv kan tage mig sammen og finde motivationen en dag 

Tusind tak..

Den skal nok komme en dag, motivationen.. Og først der får man et forløb som er rart..

Anmeld

2. marts 2012

akskovmose

SaNiNa skriver:

Hold da op det er godt nok flot. vil du dele din hemmelighed.

Naia og jeg starter til fitness i næste uge så skal de smides 10-15kg mere

Tusind tsk.. Det "eneste" det krævede for mig var en holdningsændring, men den er også et større stk arbejde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.