Den bedste måde at træne på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

DitteFisk

Sagen er den, at jeg skal på badeferie her til Maj, og hvor ville det dog gøre mig selv lykkelig, hvis jeg kunne formå at få strammet op hist og her inden jeg skal afsted!  

Jeg har hørt at løbetræning er og bliver den mest effektive form for træning. Så er det lidt ærgeligt at jeg ikke kan løbe længere end 100  m før mine sener lige over anklerne (bag på benet) begynder at gøre rigtig ondt. Jeg har nemlig utroligt stramme sener der :/ Men jeg viiil så gerne kunne løbe! 

Desuden har jeg også hørt at de gode gamle mavebøjninger bare ikke kan gøre tricket alene - og det er da også bare for kedeligt i længden! 

Jeg synes heller ikke lige at jeg har råd til fitness-medlemskab.

Hvordan træner i?? Kom endelig med gode tips og fifs til en der trænger til at komme i gang for alvor! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Zorino

Løb er for mig, alt for hårdt for mine knæ.. Jeg har absolut de bedste resultatermed Zumba.. Er selv blevet instruktør, efter jeg opdagede hvor sjovt træning kunne være.. Nu storsveder jeg 5-7 timer om ugen ostadigvæk stadig ned i tøj størrelser! Har væretkopper at runde en 48, og er nede i 42 efter kun 1 år ! Kan kun anbefales!

Anmeld

28. februar 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg cykel udenfor og  fitness et sted mellem 15-25 km,løber,træner baller og lår. 

Vi er lige starte i mandags på det.Jeg ville gerne tabe mig fra 72,5 til 54 kg har altid været en tynd pige på 49-52 max kg(medmindre jeg har været gravid)bare med mit barn nummer 2 tog jeg 29 kg på og da hun var 8 dage gammel have jeg smidt 32 kg med barn nummmer 3 tog jeg 25 på da han var 3 mdr veje jeg 53 kg men så kom jeg lidt op pga medicin sikkert også nyt og fast og tog endnu mere på veje i mandags 72,5 vejer i dag ugen efter og 4 gange træningen 71 kg. Men jeg får også en del medicin har jo også lidt af sige siger min læge ca 10-15 kg. jeg får en masse fast om dagen.Ville gerne af med vægten og nået af medicin hvis lægen den 2 marts siger ok.

Det skal nok lykkes hvis du tro på det det tro jeg selv.

Ja også spiser sundt osv.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.