Mit nye jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Røverdatter

Wauw, rigtig godt gået!  Du ser sku godt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Laura.

akskovmose skriver:

Så er jeg klar til at "offentliggøre" mit projekt.. Jeg har været tyk/overvægtig/fed, der er mange navne, i størstedelen af tyverne, hvertfald sidste halvdel. Nu er jeg blevet 30 og har bestemt ikke tænkt mig at det skal være sådan i 30'erne.. Jeg har indtil nu tabt godt 20 kg. og er kun ca 2-3 kg fra mit mål.. jeg har gennem de sidste år presset mig ned i en stor str. 44. men er nu i en str. 38.

Kan kun sige at den væsentlige lettere "jeg" har det fu..ing fantastisk

Der kommer lige et par før/efter billeder..

Wow, det er flot. Du ser jo godt ud !

Anmeld

28. februar 2012

AdamsMor

Stort tilykke herfra! Du er sej

Anmeld

28. februar 2012

Alexander&Lærke

K*ft dete r godt gået.... Og super fedt at du ligger det ind... Må man spørge til hvordan du har gjort? Jeg går selv med tænker om at komme igang.... Syntes bare dete r så svært at tage sig sammen, men er selv blevet 30 i efteråret og har også være overvægtig det meste af 20erne så vil gerne bruge mit liv på nohgte andet nu....

Anmeld

28. februar 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hvor er det bare godt gået - hvordan har du gjort?

Tillykke til dig.

Anmeld

28. februar 2012

Mor til Majbørn

28. februar 2012

Klokkeblomst88

Hvor er du sej - godt gået

Anmeld

28. februar 2012

akskovmose

Tusind tusind tak alle sammen..

Det er en regulær kostomlægning, eller et ændret syn på mad og på mig selv og mine tanker, jeg er stoppet med at lyve for mig selv, "hvis jeg spiser den her kage uden nogen ser det tæller det ikke" gu gør det så!! ;-) så har jeg været hos sygeplejesken i lægehuset og fået den nødvendige støtte.. Fik en kostplan med 1200 kalorier dagligt, det virker.. Jeg har ikke forbudt mig selv noget, men ændret mit syn på hvor meget jeg reelt har brug for, et lille stykke kage til fødselsdagen i stedet for 3 store.. Og sådan hele vejen i gennem. Jeg er nu 5 mdr efter fødslen af vores 4 barn, de godt 20 kg under min før graviditetsvægt.. Jeg satser på at når vejret bliver varmere atKjer skal have kridtet løbeskoene, om jeg overhovedet kan finde ud af at løbe, det skal prøves.. 

Det vigtigste for at det kan lykkedes er et ændret syn, det er det svære alt andet er ligetil. Når først synet et ændret, lykkedes det også.. 

Annette :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.