Se uge for uge i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Tynen

Fandt lige denne hjemmeside hvor man kan følge babyens udvikling uge for uge i 3D

http://www.gehealthcare.com/usen/patient/ultrasound/obtimeline_new.html

Synes 3D er SÅ vildt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

LineD

Nej hor er den god!
Takker for den Tynen!

Anmeld

26. marts 2009

Pia.

Tynen skriver:

Fandt lige denne hjemmeside hvor man kan følge babyens udvikling uge for uge i 3D

http://www.gehealthcare.com/usen/patient/ultrasound/obtimeline_new.html

Synes 3D er SÅ vildt!!

Det er fantastisk at se - vildt at det kan lade sig gøre ikk... Det jeg mere får i tankerne er hvor land abort grænsen er - UF..... - men det er jo en helt anden historie...

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

PiaR skriver:

Det er fantastisk at se - vildt at det kan lade sig gøre ikk... Det jeg mere får i tankerne er hvor land abort grænsen er - UF..... - men det er jo en helt anden historie...

Ja, puha!!

Er det ikke i England hvor grænsen er uge 26.?

Anmeld

26. marts 2009

Pia.

Tynen skriver:

Ja, puha!!

Er det ikke i England hvor grænsen er uge 26.?

Det er jo frygteligt... - hvad pokker er det for noget ??? - fy for pokker og en masse grimme ord...

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

PiaR skriver:

Det er jo frygteligt... - hvad pokker er det for noget ??? - fy for pokker og en masse grimme ord...

Det værste er, hvis du spørger mig, at de tager barnet ud i fuld narkose.
Barnet har jo for dælen en chance for rent faktisk at overleve, hvis det får den rette behandling.

Kunne det så ikke lige så godt blive "foræret" til nogen barnløse der virkelig brændende ønsker sig et barn?!

Ej, totalt off-topic.. Men synes sgu det er fuldstændig vanvittigt!

Anmeld

26. marts 2009

Pia.

Tynen skriver:

Det værste er, hvis du spørger mig, at de tager barnet ud i fuld narkose.
Barnet har jo for dælen en chance for rent faktisk at overleve, hvis det får den rette behandling.

Kunne det så ikke lige så godt blive "foræret" til nogen barnløse der virkelig brændende ønsker sig et barn?!

Ej, totalt off-topic.. Men synes sgu det er fuldstændig vanvittigt!

Kan kun give dig ret vi er meget enige... - har hørt noget om de bare lader dem ligge og dø - fordi de små børn jo rent faktisk trækker vejret når de kommer ud... burde forbydes lige på det her område...

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.