Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er jo længe siden jeg egentlig har givet nogen form for lyd fra mig her i gruppen... Jeg synes bare der har været meget at se til, når jeg så er på baby for at tjekke ud, ja så glemmer jeg hver gang at klikke herind forbi...
Jeg kan da fortælle at Lina er blevet døbt og ligesom os andre Mira til fornavn sammen med hendes andet fornavn... altså Lina Mira... Jeg smider billeder sidst i tråden fra dåben...
Jeg har valgt at stoppe med grød for noget tid siden, da Lina's lille mave bare ikke kunne klare det... Hver gang hun skulle af med afføring skreg hun som en stukket gris og jeg kunne intet gøre... Om hun så fik med eller uden mosen eller flere forskellige slags mos var det galt... Så vi stoppede det for både hendes maves skyld og mit hjerte sagde også at det var det mest rigtige at gøre... Så vi er 100% på flasken nu... Starter først op på grød når hun er 6 måneder...
Ellers går det meget godt med Lina, hun er blevet meget bedre til at sove, så vi kan gå i seng ved midnats tid... Det er dejligt... Hun pludre løs, prøver at komme om på ryggen fra maven... Udforsker end masse spændende ting...
Jeg selv er startet på slankekur 13. Januar og har frem til nu smidt 5,2 kg... Mangler stadig 10 kg at smide... Synes det er så fedt at have smidt så meget allerede og at man kan se en stor forandring... Smider også et billede med før og efter billeder da jeg startede på slankekur...
Her kommer lidt billeder fra dåben, diverse og mit vægttab...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Det er jo længe siden jeg egentlig har givet nogen form for lyd fra mig her i gruppen... Jeg synes bare der har været meget at se til, når jeg så er på baby for at tjekke ud, ja så glemmer jeg hver gang at klikke herind forbi... Jeg kan da fortælle at Lina er blevet døbt og ligesom os andre Mira til fornavn sammen med hendes andet fornavn... altså Lina Mira... Jeg smider billeder sidst i tråden fra dåben... Jeg har valgt at stoppe med grød for noget tid siden, da Lina's lille mave bare ikke kunne klare det... Hver gang hun skulle af med afføring skreg hun som en stukket gris og jeg kunne intet gøre... Om hun så fik med eller uden mosen eller flere forskellige slags mos var det galt... Så vi stoppede det for både hendes maves skyld og mit hjerte sagde også at det var det mest rigtige at gøre... Så vi er 100% på flasken nu... Starter først op på grød når hun er 6 måneder... Ellers går det meget godt med Lina, hun er blevet meget bedre til at sove, så vi kan gå i seng ved midnats tid... Det er dejligt... Hun pludre løs, prøver at komme om på ryggen fra maven... Udforsker end masse spændende ting... Jeg selv er startet på slankekur 13. Januar og har frem til nu smidt 5,2 kg... Mangler stadig 10 kg at smide... Synes det er så fedt at have smidt så meget allerede og at man kan se en stor forandring... Smider også et billede med før og efter billeder da jeg startede på slankekur... Her kommer lidt billeder fra dåben, diverse og mit vægttab...
Super godt gået med vægten, det er så rart når man kan se vægten går ned..
Super godt billede af lina i badekarret..
akskovmose skriver: Super godt gået med vægten, det er så rart når man kan se vægten går ned.. Super godt billede af lina i badekarret..
Tusind tak...
Det er virkelig nogle gode billeder jeg lige fik fanget der i badekaret...
Nurh Lina er sød i badekarret
Og flot at du har tabt dig! Det er så fedt når man kan mærke det på sig selv. Og man bliver gladere af det <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128