3D/4D scanning.....Hvad er jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Mette_81

Hej Tøser.. og drenge.

Jeg har de sidste uger gået og overvejet om jeg skulle investere den klækkelige sum af 1100 kr på en 3D/4D scanning. Jeg har reserveret en tid når jeg er i 27/28 uge? men hvad er jeres erfaringer, er det pengene værd?

Jeg har hørt både godt og skidt

Glæder mig til at høre fra jer

Kh Mette (23+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Tynen

Hvis du kommer det rigtige sted hen er det klart pengene værd!

Synes det var den fedeste oplevelse og det var så vildt at se "hvem der ligger derinde"

Vi blev scannet hos: www.scanningsjordemoderen.dk i Silkeborg og jeg giver dem mine varmeste anbefalinger

Vi fik vildt mange billeder med hjem + en DVD med lyd, så vi kan huske hvad JM sagde til os derinde

Jeg har ikke fortrudt at vi gjorde det og gør det gerne igen!

Du er velkommen til at tage et kig på billederne af Stella:
http://www.bricksite.dk/stellatrinestig?id=72378

Anmeld

26. marts 2009

netdaddy

Vi fik også en 3D/4D scanning hos scanningsjordemoderen i Silkeborg og det var en fed oplevelse.

Vi blev ført godt og grundigt gennem hele forløbet og blev i det hele taget behandlet med respekt og omsorg.

Vi kan varmt anbefale det.

Kan også tilslutte mig at det er en kæmpe oplevelse at se hvem det er der ligger derinde.
At se ansigtet, hænder, fødder med mere er bare så fantastisk og som far til barnet får man pludselig en helt anden tilknytning til barnet allerede inden det er født. For nu har man jo billeder af det lille skønne væsen der venter på at komme til verden.
Og så er det jo enormt sjovt at kunne se hvilke træk barnet har fra forældrene (selvfølgelig afhængig af tidspunktet for scanningen).

Anmeld

26. marts 2009

Balderson

Vi valgte at få det lavet hos Bang & Hinge i Aalborg og vi synes bestemt at det var alle pengene værd..

Vi fik så mange scanningsbilleder og så den dejlige dvd ;0)

Efter vi fik det lavet med den første har vi slet ikke været i tvivl, at det skal vi have gjort ved alle de børn vi skal have..

Vi gav 1200 kr. og jo engang imellem kan man godt synes det er mange penge, men man spilder alligevel penge på så mange ting, og så er dette her alså en fantastisk ting at bruge pengene på...

Anmeld

26. marts 2009

Tina2

Vi fik en hos Bang & Hinge i Aalborg og det var bestemt alle pengene værd, og gør det helt sikkert igen, ved en evt bebs mere.....

Vi fik endda en ekstra gang, da Milas første gang lå med hovedet helt ind i livmodervæggen (fik dog stadig nogle gode billeder) så fedt med en ekstra gang:-)

Fik masser af billeder + dvd fra begge gange... Synes det er fedt at opleve at se sit barn på den måde mens det ligger i maven... Vi har et billede der er ret tydeligt af hans ansigt, og det er faktisk ret sjovt at se idag, man kan godt se visse ligheder:-)

Så helt klart I skal vælge det, hvis du spørger mig:-)

Knus Tina

Anmeld

26. marts 2009

Bamseboet :D

det er en suuuper indvistering !!
www.scanningsjordemoderen.dk

1. gang fik jeg lavet det i silkeborg ( i 2005)
og 2. gang havde de fået klinik i kbh ( i 2007)

I Holbæk er der en mærkelig scannings læge, som man næsten ikke kan forstå, så jeg var rigtig glad for at se mine smukke børn i 3d-4d... og høre at alt var i orden.

det er da bare for super billeder/ video man får med hjem

Anmeld

26. marts 2009

Diana...

Tynen skriver:

Synes det var den fedeste oplevelse og det var så vildt at se "hvem der ligger derinde"

Vi blev scannet hos: www.scanningsjordemoderen.dk i Silkeborg og jeg giver dem mine varmeste anbefalinger

Vi fik vildt mange billeder med hjem + en DVD med lyd, så vi kan huske hvad JM sagde til os derinde

Jep der er vi os blevet scannet fantastisk søde og gode. og der skal jeg klart scannes med den næste os.

Anmeld

26. marts 2009

Fiona78

Tynen skriver:

Wow nogle flotte billeder

Anmeld

26. marts 2009

SaNiNa

Det var det meste fantastikse... selv kæresten var ellervild da vi hvad 40 min hvor vi bare så på vores lille dreng, og at han osse lige ville vise at, han hvade en lille bitte tap, gjorde det bare 1000 gang bedre...

så kan kun sige I skal gøre det, det er dyrt, men alle pengene vær...

Anmeld

27. marts 2009

Mette_81

Godmorgen allesamme.

Tusind tak for jeres rigtig gode indlæg. Jeg har i forvejen reserveret tid hos scanningsklinikken i århus, men det kan godt være jeg skulle høre scanningsjordemoderen som i anbefaler i stedet.

Mange tak.

Kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.