Kønsscanning.. Meget spændende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

crille

Så bestilte vi i dag tid til kønsscanning på næste fredag.

Mange i familien syntes vi er fjollede at bruge penge på det, men jeg glæder mig uendeligt. Kan da slet ikke få nok af at se på det lille pus og er NYSGERRIG!! Listen med navne er pænt lang - valgmuligheder er der nok af, så glæder mig til at kunne halvere den og til at kunne handle ind lidt mere kønsbestemt (kommer ikke til at få en lyserød eller lyseblå baby, men still  

Vil være d. 9.,15+3, så det er lige på kanten Klinikken sætter garanti for at udtale sig om køn fra 15+0. Er der nogen der har erfaringer? 

Hvad er jeres holdninger til at betale sig til en ekstra scanning, kun for at få styrket sin nysgerrighed? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

pino

Jeg vil også betale for en scanning, når vi engang kommer så langt. Jeg er også vildt nysgerrig

Anmeld

28. februar 2012

LilleChelle

Jeg kunne også godt finde på at betale for en kønsscanning, hvis ikke de kan se kønnet til NF. 

- Og ellers har JEG valgt - har ikke luftet den med manden endnu, at jeg vil have en 3D/4D scanning  

Anmeld

28. februar 2012

Aabye

Ellers kigger de meget gerne efter kønnet til MD scanningen
Jeg var heldig at de kunne se at min blev en dreng da jeg var til "NF" men jeg var også 15+3 , altså ALT for langt henne i forhold til hvad jeg skulle være..

Anmeld

28. februar 2012

crille

pino skriver:

Jeg vil også betale for en scanning, når vi engang kommer så langt. Jeg er også vildt nysgerrig

På Hvidovre sagde de til NF at de aldrig ville udtale sig om kønnet så tidligt (Jeg var 12+4 mener jeg). Hun sagde at klitoris på piger kan være så opsvulmet at man nemt kan tage fejl. 

Anmeld

28. februar 2012

crille

crille skriver:

På Hvidovre sagde de til NF at de aldrig ville udtale sig om kønnet så tidligt (Jeg var 12+4 mener jeg). Hun sagde at klitoris på piger kan være så opsvulmet at man nemt kan tage fejl. 

Ups.. citerede forkerte svar.. Mit svar gav mere mening til et andet indlæg. 

Tak for input.  

Anmeld

28. februar 2012

crille

Line - med Bobben skriver:

Ellers kigger de meget gerne efter kønnet til MD scanningen
Jeg var heldig at de kunne se at min blev en dreng da jeg var til "NF" men jeg var også 15+3 , altså ALT for langt henne i forhold til hvad jeg skulle være..

Wauw, troede slet ikek man kunne få NF så sent? 

Overvejde også meget at vente og se til MD, men der er en måned til. Utålmodig? Jo, det er helt sikkert. Var også meget i tvivl om det er for fjollet, men egentlig syntes jeg at det er en fantastisk mulighed man har i dag og den vælger jeg så at udnytte  

Anmeld

28. februar 2012

Aabye

crille skriver:

Wauw, troede slet ikek man kunne få NF så sent? 

Overvejde også meget at vente og se til MD, men der er en måned til. Utålmodig? Jo, det er helt sikkert. Var også meget i tvivl om det er for fjollet, men egentlig syntes jeg at det er en fantastisk mulighed man har i dag og den vælger jeg så at udnytte  

Du kan heller ikke få foretaget en NF så sent.. 

Men jeg testede sent positiv.. Og min mens havde drillet lidt, så jeg havde faktisk haft mens EFTER jeg var blevet gravid.. Da jeg var til min NF scannede damen mig og konstaterede at fosteret var for stort til at få målt nakkefolden.. :s Eller sådan noget i den stil.. Så hun kunne ikke give mig et risiko tal.. Jeg fik så taget en triple test i stedet for..

Anmeld

28. februar 2012

crille

Oh, ja så giver det jo meget bedre mening  

Jamen tillykke. Tænk sig at være så meget længere henne end forventet, var det ikke en noget speciel oplevelse? 

Anmeld

28. februar 2012

mmh

Jeg er 1. gangsgravid og har derfor ingen erfaring, men skal til kønsscanning på næste tirsdag og der er jeg også 15+3, så forstår at du gerne vil betale det ekstra for det jeg skal til Rom i slutningen af marts og skal først til MD midt i april, så bestilte scanningen igår, så jeg kan købe babytøj dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.