Gud hvor smart.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

twinny

Godaften De damer.

Jeg så forleden på DC, at kvinde kroppen er indrettet sådan...

Når vi har født bliver der sendt nogle hormoner (som jeg ikk kan huske hvad hedder), som gør vi får hukommelsestab.. Så vi ikke kan huske det allerværreste... Det er da genialt.

Så det er derfor vi får flere børn.

God aften til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Maja88

hehe deraf også begrebet ammehjerne eller??

det der sk**e hukommelses tab...

men er faktisk ikke kun kvinder som har den på den måde..

kroppen er designet til at glemme smerte

Anmeld

27. februar 2012

Tona

twinny skriver:

Godaften De damer.

Når vi har født bliver der sendt nogle hormoner (som jeg ikk kan huske hvad hedder), som gør vi får hukommelsestab.. Så vi ikke kan huske det allerværreste... Det er da genialt.

God aften til jer alle.

Ja det er helt genialt

Anmeld

27. februar 2012

Madam Blå

twinny skriver:

Godaften De damer.

God aften til jer alle.

Ja, det er genialt!

Men lidt ærgerligt, at kroppen samtidig husker, selvom hjernen ikke gør.. Så selvom man lykkeligt har glemt alt om hvordan det er at føde, så husker man det næste gang man gør det.. Lige som med den varme kogeplade.

Er helt sikker på, at hvis jeg skal føde igen, så når det kommer til stykket ærger jeg mig grøn over, at jeg virkelig skulle igennem det igen  

Men lige nu tænker jeg slet ikke sådan på det Det var da ikke så slemt, var det hihi

Anmeld

27. februar 2012

twinny

Maja88 skriver:

hehe deraf også begrebet ammehjerne eller??

det der sk**e hukommelses tab...

men er faktisk ikke kun kvinder som har den på den måde..

kroppen er designet til at glemme smerte

hehe....

Jaah det er rigtigt. Men det var et helt specielt stof som kun kvinder har. Da smerten er så stærkt....  

Anmeld

27. februar 2012

twinny

Madam Blå skriver:

Ja, det er genialt!

Men lidt ærgerligt, at kroppen samtidig husker, selvom hjernen ikke gør.. Så selvom man lykkeligt har glemt alt om hvordan det er at føde, så husker man det næste gang man gør det.. Lige som med den varme kogeplade.

Er helt sikker på, at hvis jeg skal føde igen, så når det kommer til stykket ærger jeg mig grøn over, at jeg virkelig skulle igennem det igen  

Men lige nu tænker jeg slet ikke sådan på det Det var da ikke så slemt, var det hihi

hahaa... Sådan tænker jeg også nu... Og har sagt til min mand, at det kunne jeg sagtens gøre igen..

Men han mener bestemt at jeg synes det var slemt under øjeblikket....

Han skulle også lige sige " skat, jeg bliver nødt til at få min hånd, da du brækker den lige om lidt"  Her ligger jeg og trykker en melon ud i gennem et nøglehul (følelsen)  og du tuder over jeg trykker din hånd lidt.

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Godaften De damer.

God aften til jer alle.

Ihh hvor skønt.. 

(hvad er DC ?)

Anmeld

27. februar 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Ihh hvor skønt.. 

(hvad er DC ?)

Discovery Channel.

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Discovery Channel.

Ups .. hIhi

Anmeld

27. februar 2012

Madam Blå

twinny skriver:

hahaa... Sådan tænker jeg også nu... Og har sagt til min mand, at det kunne jeg sagtens gøre igen..

Men han mener bestemt at jeg synes det var slemt under øjeblikket....

Han skulle også lige sige " skat, jeg bliver nødt til at få min hånd, da du brækker den lige om lidt"  Her ligger jeg og trykker en melon ud i gennem et nøglehul (følelsen)  og du tuder over jeg trykker din hånd lidt.

Hahah!

Min kæreste skyndte sig også at tage hænderne til sig, så snart presseveen var slut.. Jeg kan tydeligt huske, at jeg blev stiktosset! Hvad han bildte sig ind - her ligger jeg med en rødglødende ananas mellem benene, og så havde han ondt i hænderne?! Hahahahaha. Kan ikke huske, om jeg sagde noget, men kan tydeligt huske tankerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.