Kan vi godt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Vi regner med 37 (med os selv) pers inkl 14 børn

og kage kan jeg selv lave og kan få masser af hjælp til maden

Det kan sagtens lade sig gøre så... Så har du omkring 110 kr pr person, det kan man sagtens lave noget let for. 

Du kunne også lave nogle tærter og forskellige salater, det kunne også være lækkert....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Mor til Majbørn

Hailiesmom11 skriver:

Og hvad gjorde i med mad osv'?

sendte i invitationer ud eller?

Hey - du kan da spare penge ved at sende indbydelserne elektronisk!

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Hey - du kan da spare penge ved at sende indbydelserne elektronisk!

Jeg vil gerne have rigtige invitationer og vi kan aflevere de fleste af dem.. Jeg kan lave dem selv ret billigt så mon ikke det går

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Det kan sagtens lade sig gøre så... Så har du omkring 110 kr pr person, det kan man sagtens lave noget let for. 

Du kunne også lave nogle tærter og forskellige salater, det kunne også være lækkert....

Vi har også mulighed for helstegt pattegris..

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Vi har også mulighed for helstegt pattegris..

Det er også bare sååååååååååååååååååå godt

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Det er også bare sååååååååååååååååååå godt

Ja vi serverede det til barnedåb sidste sommer og vi gav kun 4200 for 40 pers og så kørte vi til tyskland og købte drikkevarer.. Kage kan jeg jo lave for en 400-500 kr

Anmeld

27. februar 2012

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Ja vi serverede det til barnedåb sidste sommer og vi gav kun 4200 for 40 pers og så kørte vi til tyskland og købte drikkevarer.. Kage kan jeg jo lave for en 400-500 kr

Så tænker jeg bare du allerede er på omkring 6000,- for mad og kage 1000 for kjole, så mangler der stadig drikkevare, ting til bordene, ting til invitationer bla. i mine øjne er det godt nok et stramt buget

Anmeld

27. februar 2012

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Så tænker jeg bare du allerede er på omkring 6000,- for mad og kage 1000 for kjole, så mangler der stadig drikkevare, ting til bordene, ting til invitationer bla. i mine øjne er det godt nok et stramt buget

Det er eksl kjolen jeg tænker 6000 kr og vi kunne holde barnedåb for 7500 så må vist hellere sætte det op til 8000 kr

Anmeld

27. februar 2012

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Det er eksl kjolen jeg tænker 6000 kr og vi kunne holde barnedåb for 7500 så må vist hellere sætte det op til 8000 kr

Nåh okay.. Ja 7000-8000 virker mere overskueligt syntes jeg Der er altid en masse små ting der koster en masse

Anmeld

27. februar 2012

Lone Jakobsen

Hailiesmom11 skriver:

Og hvad gjorde i med mad osv'?

sendte i invitationer ud eller?

vi lavede selv mad og invitationer, men bestilte dog en simpel kage fra bageren, og købte islagkager hos hjem-is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.