lige lidt brok her fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

A.

skal lige ud med det for er sååå sur..
min barsel slutter d.22 april og fra den 22 april skulle jeg ha´8 ugers orlov men kommunen har vist lavet fejl og kører det fra nu af så jeg har fået næsten ingenting udbetalt den gang!! og damen på kommunen var ikke sikkert at man kan lave det om!? grrr..skal snakke med min sagbehandler kl 10 og så skal hun lige se hvad man kan gøre ved det...elsker kolding kommune de har styr på ingenting!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Tynen

Sikke noget L**T for at sige det rent ud.

Håber virkelig de kan finde du af at lave det om, nu da det udelukkende er deres fejl.
Hold op jeg var blevet tosset...!

Held og lykke med missionen!

/Trine

Anmeld

26. marts 2009

Fiona78

Lyder lidt som at være sygemeldt i Hjørring kommune, der er heller ikke styr på noget som helst

Anmeld

26. marts 2009

A.

Tynen skriver:

Sikke noget L**T for at sige det rent ud.

Håber virkelig de kan finde du af at lave det om, nu da det udelukkende er deres fejl.
Hold op jeg var blevet tosset...!

Held og lykke med missionen!

/Trine

jeg er tosset!! har fået udbetalt 5000 og mine regninger siger 6500 så det er bare super dejligt grr

Anmeld

26. marts 2009

A.

Fiona78 skriver:

Lyder lidt som at være sygemeldt i Hjørring kommune, der er heller ikke styr på noget som helst

tro nok at sådan er det i alle kommuner

Anmeld

26. marts 2009

Fiona78

Ja desværre

Anmeld

26. marts 2009

Tina2

Åha så belastende!!! Jeg håber for dig de kan lave det om, det er med at banke i bordet, ellers sker der ikke en skid!!!!!

Jeg havde SÅÅÅÅ meget bøvl med de penge her 2. gang jeg havde barsel! Pludselig fik jeg 32.000 kr udbetalt og andre mdr ingenting, så hang i røret derind til ustandselig! Ved ikke om de har for lidt at lave siden de laver alt det bøvl!!!!
Er det ABSOLUT værste ved at gå på barsel, det er alt det bøvl med pengene!!!!!!!!!!!!!!

X'er for de laver det om, men det SKAL de jo bare, that's it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.