Så nåede jeg også terminsdagen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Mca<3

Utroligt som vores små bebser ikke har travlt med at komme ud
Var til jordemoder i går , han er tippet til 3700 og står stadig ikke fast ..
Ingen af mine unger har stået fast og hun siger det nok er pga min livmoder er stor så ingen grund til baby skal ligge mast .. Ha derfor han ikke kommer ud , der er rigelig plads endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Diana...

Ihh man bliver så irriteret når man får at vide man føder før tid og så kommer han bare ikke. Håber for dig han kommer her en af dagene. Husk og skriv så jeg kan melde endnu en baby på banen til Baby.dk... Uhh den vente tid er så lang især når man er nået terminen.

Stort knus masse af tanker og ve støv

Anmeld

26. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ihh man bliver så irriteret når man får at vide man føder før tid og så kommer han bare ikke. Håber for dig han kommer her en af dagene. Husk og skriv så jeg kan melde endnu en baby på banen til Baby.dk... Uhh den vente tid er så lang især når man er nået terminen.

Stort knus masse af tanker og ve støv

Ja hvorfor dælen siger de åndsvage jordemødre sådan ?????????
Hamrende irriterende ... Det lød på hende som om vi sås igen 4 april når jeg skal til samtale om igang sættelse .... Weekenden ville være perfekt at føde i ,,,,, Jo jo du slipper slet ikke for info når det sker he he ,,,

Anmeld

26. marts 2009

Aprilmor09

Heej. til tanja..

heg få også det samme at vide.. jeg er såh utålmodig og spændt jeg snart ligger en i bukserne.

jeg har så godt nok først termin den 7april, MEN hun har sat sig fast med hoved flere uger siden. men der er åbenbart stadig masser af plas, for sys squ der er KRAFTIG bevægelse, fra den lille bandit. og det gør squ ondt, hun hun presser ned mod bænken
Er simpelthen sååh træt, besværet, og rastløs..
Bare hun dog KOM ud i weekende, ville nemlig være perfekt

uge 39.

Anmeld

26. marts 2009

Mca<3

Mns20 skriver:

Heej. til tanja..

heg få også det samme at vide.. jeg er såh utålmodig og spændt jeg snart ligger en i bukserne.

jeg har så godt nok først termin den 7april, MEN hun har sat sig fast med hoved flere uger siden. men der er åbenbart stadig masser af plas, for sys squ der er KRAFTIG bevægelse, fra den lille bandit. og det gør squ ondt, hun hun presser ned mod bænken
Er simpelthen sååh træt, besværet, og rastløs..
Bare hun dog KOM ud i weekende, ville nemlig være perfekt

uge 39.

Årh hvor kan jeg dog følge dig .. Man drømmer bare om at komme til at føde lidt før ,,, Det skete så ikke for mig snøft ..... Håber der snart sker noget for dig ,,,

Anmeld

27. marts 2009

Aprilmor09

Krydser da os fingre for dig..
det er da ikke sjovt at blive snydt på den måde..

Hmm, håber os på før, den 7. men bestemmer jeg det NEEJ.. lille bandit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.