Mødregruppe mellem Århus og Odder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.075 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

HeidiØ

Vi flytter til Malling snart

Så kunne det være SUPER fedt at få en lille mødregruppe dernede af Det er self svært at komme ind i en, men er åben for det hele, hvis I også er

William er fra september 2011, så børn i den alder ku være fedt!!

Mine veninder i Århus (barndoms) har ingen børn endnu nemlig!

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Christine

HeidiØ skriver:

Så kunne det være SUPER fedt at få en lille mødregruppe dernede af Det er self svært at komme ind i en, men er åben for det hele, hvis I også er

Anyone?

Åh jeg gad godt, da de andre i mødregruppe skal til at starte på arbejde osv. og jeg selv læser med min Milton hjemme noget tid endnu, så det ville være skønt også at have babylegekammerat(er) til ham.

Men vi bor altså i Århus. Og har ikke bil, så på den måde flytter vi os jo heller ikke så nemt så langt udenfor byen

Anmeld

28. februar 2012

_-Kathrine-_

Jeg er helt sikkert klar
Vi kommer jo til at bo en spytklat fra hinanden

Anmeld

28. februar 2012

_-Kathrine-_

Og jeg har Villads fra april 11

Anmeld

28. februar 2012

HeidiØ

Christine skriver:

Åh jeg gad godt, da de andre i mødregruppe skal til at starte på arbejde osv. og jeg selv læser med min Milton hjemme noget tid endnu, så det ville være skønt også at have babylegekammerat(er) til ham.

Men vi bor altså i Århus. Og har ikke bil, så på den måde flytter vi os jo heller ikke så nemt så langt udenfor byen

Ej, lad os da se på det. Hvorhenne i Århus? Jeg kommer formentlig til at ha bil hver dag, da min kæreste får cykelafstand på job

Anmeld

28. februar 2012

HeidiØ

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg er helt sikkert klar
Vi kommer jo til at bo en spytklat fra hinanden

Jaaa Kathrine, du var fra Mårslet, ik?

Vi har valgt lægehuset Mårslet, kender du dem så? Malling var nemlig lukket for tilgang. Hehe!

Anmeld

28. februar 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Anyone?

Jeg bor også i Mårslet, min datter er dog noglet ældre, hun er fra april 2010, så snart 2 år. Men det kunne da være hyggeligt at møde nogle af jer herinde alligevel.

Anmeld

28. februar 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Jeg bor også i Mårslet, min datter er dog noglet ældre, hun er fra april 2010, så snart 2 år. Men det kunne da være hyggeligt at møde nogle af jer herinde alligevel.

Så kan vi desværre ikke ses ... .. hihi! Ej, JO, det kunne være RIGTIG hyggeligt!

Anmeld

28. februar 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Så kan vi desværre ikke ses ... .. hihi! Ej, JO, det kunne være RIGTIG hyggeligt!

Haha.  Ja, det kunne det nemlig. Jeg er hvertfald frisk, hvis vi kan samles nogle stykker en dag.

Anmeld

28. februar 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Haha.  Ja, det kunne det nemlig. Jeg er hvertfald frisk, hvis vi kan samles nogle stykker en dag.

Det skal jeg nok sørge for vi får gjort .. vi flytter den 10. marts, så når vi er nogenlunde på plads, så sys jeg vi skal få det gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.