Smerter i lænd og mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Hellemor

Hej alle i skønne piger..
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med...
Jeg har de sidste par dage haft smerter/trykken henover lænden og ned over skambenet/ nederst i maven. De føles nærmest som menstruations smerter.
Jeg har som regel haft dem om aftenen, men her til morgen var de der igen... Jeg har termin om 1 måned og mærker masser af liv..

Ved I hvad det kan være???

Knus Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Mca<3

Hellemor skriver:

Hej alle i skønne piger..
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med...
Jeg har de sidste par dage haft smerter/trykken henover lænden og ned over skambenet/ nederst i maven. De føles nærmest som menstruations smerter.
Jeg har som regel haft dem om aftenen, men her til morgen var de der igen... Jeg har termin om 1 måned og mærker masser af liv..

Ved I hvad det kan være???

Knus Helle

Det lyder som en gang plukke-veer ..
Helt normalt ,, livmoderen er ved at gøre de indledende øvelser

Anmeld

26. marts 2009

Diana...

Når der ikke er længere tid tilbage er det meget normalt at din lille baby begynder og presse på der nede den er jo stor nu. de sidst små 2 måneder af min graviditet følte jeg at jeg rende rund med en fodbold mellem benene fordi han lå der og trykket. så længe du mærker rigligt med liv så tror jeg ikke du skal være nervøs.

Knus til dig

Anmeld

26. marts 2009

Englebisse

Det lyder meget normalt. Jeg havde selv meget ondt i lænden og stor pressen ved skambenet den sidste del af min graviditet. Det er fordi barnet efterhånden er så stor, men også gøre sig mere og mere klar til fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.