sommer 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Tin

Profilbillede for Tin

Vi har småt med penge til ferie i år pga konfirmation mv.

Og egenlig ville vi bare have blevet hjemme, men nu længes jeg og ungerne allerede efter at  "komme lidt væk" hjemmefra.

Jeg sidder så og kigger og surfer lidt rundt, men kan bare ikke rigtig finde noget der passer både økonomi og ønsker.

Længden af ferien må være fra alt mellem 4 og 8 dage. Prisen max 4500 kr. (kan evt gå til 5000kr)

I danmark!! og helst jylland.  Og gerne sommerhus med pool, camping hytte med pool eller fri adgang til et vandland i gåafstand.

Vi er 2 voksne og 5 børn. Den lille kan dog stadig ligge i vores seng, så 6 sengepladser er nok.

Kender i nogle gode steder eller billige huse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

hvornår skal det være? I Juli tror jeg ikke i finder sommerhus med pool til de penge - det koster min. det dobbelte.

Måske en campinghytte hvis i er heldige .

Google campinghytter og gå ind på de forskellige pladser og se priser.

Anmeld

27. februar 2012

twinboys

Tin skriver:

Vi har småt med penge til ferie i år pga konfirmation mv.

Og egenlig ville vi bare have blevet hjemme, men nu længes jeg og ungerne allerede efter at  "komme lidt væk" hjemmefra.

Jeg sidder så og kigger og surfer lidt rundt, men kan bare ikke rigtig finde noget der passer både økonomi og ønsker.

Længden af ferien må være fra alt mellem 4 og 8 dage. Prisen max 4500 kr. (kan evt gå til 5000kr)

I danmark!! og helst jylland.  Og gerne sommerhus med pool, camping hytte med pool eller fri adgang til et vandland i gåafstand.

Vi er 2 voksne og 5 børn. Den lille kan dog stadig ligge i vores seng, så 6 sengepladser er nok.

Kender i nogle gode steder eller billige huse?

Jeg har et sommerhus i gerne må leje billigt... Dog i sommeren har jeg kun uge 26 og 39 tilbage...

Det ligger i Jylland ved vesterhavet ...

Send gerne en pb for mere info

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.