aaav for den da....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

sandramor

hej hej piger....

puuh sikke en nat jeg har haft... har været oppe mindst 10 gange sms jeg... og for hver gang ku jeg mærke jeg fik mere og mere ondt i højre side af mine ribben...
og da jeg endelig stod op var det da helt galt

ved sidste scanning viste det sig at hun har vendt sig... sådan at hun ligger med hovedet op af... så tænker om det måske er hendes hoved der hele natten har banket op i mine ribben eller om hun måske i løbet af natten har vendt sig og hun så derfor kan sparke op i mine ribben.... trods jeg er i uge 34 er det første gang jeg oplever den ømhed og ja smerte det er når de rammer ribbenene... og hun ligger altid meget over til højre og det er kun i højre side af mine ribben det gør ondt...

er der andre der har prøvet at det?? kan de ligefrem bøje eller for skubbe ens ribben når de rigtig mosler rundt derinde ??

det gør godt nok ondt altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

MortilCilas

sandramor skriver:

hej hej piger....

puuh sikke en nat jeg har haft... har været oppe mindst 10 gange sms jeg... og for hver gang ku jeg mærke jeg fik mere og mere ondt i højre side af mine ribben...
og da jeg endelig stod op var det da helt galt

ved sidste scanning viste det sig at hun har vendt sig... sådan at hun ligger med hovedet op af... så tænker om det måske er hendes hoved der hele natten har banket op i mine ribben eller om hun måske i løbet af natten har vendt sig og hun så derfor kan sparke op i mine ribben.... trods jeg er i uge 34 er det første gang jeg oplever den ømhed og ja smerte det er når de rammer ribbenene... og hun ligger altid meget over til højre og det er kun i højre side af mine ribben det gør ondt...

er der andre der har prøvet at det?? kan de ligefrem bøje eller for skubbe ens ribben når de rigtig mosler rundt derinde ??

det gør godt nok ondt altså

Åh det er slet ikke rart. Jeg ved ikke om de kan skubbe ens ribben eller noget. Men min søn satte sine fødder fast oppe i højre side af mine ribben, og gjorde sååå ondt! Og kunne intet gøre, før han beslutted at flytte dem.

Anmeld

27. februar 2012

sandramor

ja jeg sys godt nok det gør ondt altså

hun er ikke i nærheden af dem nu men tror virkelig hun har moslet med mine ribben hele natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.