Tømrerkage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

nilletøz

Super godt lavet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anasmor

Virkelig virkelig flot.... Godt arbejde

Anmeld

27. februar 2012

Dot D

Hvor er den flot Rigtigt flot arbejde...

Godt du/I kunne lide kagen, den hitter altid her. (Også selvom din ikke hævede efter hensigten)

Anmeld

6. marts 2012

Ansemusen

Anasmor skriver:

Tak for de søde ord

Jeg vil i øvrigt lige høre dig, hvor du har købt udstikkere til de der helt små sommerfugle, som du laver?

Anmeld

6. marts 2012

Ansemusen

Anasmor skriver:

Tak for de søde ord

Jeg vil i øvrigt lige høre dig, hvor du har købt udstikkere til de der helt små sommerfugle, som du laver?

Anmeld

6. marts 2012

Ansemusen

Dot D skriver:

Hvor er den flot Rigtigt flot arbejde...

Godt du/I kunne lide kagen, den hitter altid her. (Også selvom din ikke hævede efter hensigten)

Tak søde  Det var ikke fordi den ikke blev luftig og lækker, den blev bare ikke meget højere, end da jeg fyldte dejen i. Hehe, men den smagte rigtig godt!

Anmeld

6. marts 2012

Anasmor

Ansemusen skriver:

Tak for de søde ord

Patchwork cutter fra Holland

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Anasmor skriver:

Patchwork cutter fra Holland

Tak  Jeg vil prøve at kigge efter de. Så den ikke sidst jeg tjekkede derinde. Men kan jo have overset den.

Anmeld

10. juni 2012

SS82

Ansemusen skriver:

Weekendens projekt var en kage til et surprise party for Kenneth, som har været selvstændig tømrer i 10 år.

Jeg havde frie hænder inden for tømrer-temaet  Modtageren blev rigtig glad, så det var skønt

Kagen bestod af Dot D's lækre chokoladekage (delt i 3 bunde) med et lag hvid chokoladecreme med orange og frisk hindbærmousse, nutella-SC og fondantovertræk. Folk havde været helt vilde med smagen! (Tak for god opskrift Dot (omend den ikke hævede helt som den skulle)

Kagen smagte HIMMELSK. Og der blev snakketbom den længe efter når vi mødtes i familien. Folk havde ikke set noget så flot. De var helt vildt imponerede og det samme var både kenneth og jeg. Skal helt sikkert have laven den slags kage igen ved en anden andledning. 

Anmeld

16. juni 2012

Ansemusen

Slott skriver:

Kagen smagte HIMMELSK. Og der blev snakketbom den længe efter når vi mødtes i familien. Folk havde ikke set noget så flot. De var helt vildt imponerede og det samme var både kenneth og jeg. Skal helt sikkert have laven den slags kage igen ved en anden andledning. 

Tak igen for de pæne ord, søde

Jeg har også tænkt på jer siden, og på, at det bliver sjovt når og hvis jeg skal lave en kage for dig igen i en anden anledning!

Så det er dejligt at høre fra dig - glæder mig til din neste bestilling engang i fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.