Barnevogns dimmer til 2 små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg er jo altså gravid igen (jeg er anonym da det stadig er en hemmelighed).. Der vil blive 19 mdr mellem den store og den lille ny når den engang kommer til verdenen.. 

Vi har jo sjovt nok en barnevogn nu som vi jo bruger hver dag når knægten skal sove.. Han elsker hans vogn.. Vi har også en klapvogn, hvor sædet kan ligges helt ned så hvis han falder i søvn, så kan man ligge ham ned i stedet for at han sidder.. 

Men.. I og med at vi jo skal have en mere havde jeg overvejet at sælge barnevognen når den tid kommer og så købe en søskende vogn.. Altså en hvor der er en lift i til den lille og en klapvogns del til den store.. 

MEN.. Hvad er jeres erfaringer? Hvordan har i gjort når ungerne skulle sove uden for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores. Vi havde vores barnevogn + en altan barnevogn - det fungerede fint. Så købte vi en tvillingeklapvogn som vi brugte når vi skulle nogen steder.

Anmeld

1. marts 2012

Sakris

Dem jeg kender med børn tæt på hinanden har også beholdt deres barnevogn, da den har større liggemål, og de sover bedre i den. Ved siden af har de så købt en søskende vogn. Også det jeg personligt selv ville vælge. Under barsel har du jo nok heller ikke begge unger hjemme, så tænker at det også er rart at have en enkeltvogn, som du rent faktisk kan få med rundt i byen osv. mens den store er i institution.

Anmeld

1. marts 2012

Valle81

Jamen her er der 12 mdr imellem. Vi har barnevogn og tvillingeklapvogn fra Emmaljunga. Den første tid efter Arthur var født sov anton ved i barnevogn og Arthur inde. Indtil anton var 1 1/2 passede det med de sov forskelligt, så en ud en inde og en op en ud hvis det faldt samme tog Arthur en lur i liften indenfor. Så startede anton i dp og så var vognen fri. I weekender begyndte anton at sove indenfor.

Tvillingevognen bruger vi kun når vi er på tur, ude og gå osv. De kan ikke sove til middag i den på en gang, det ville live noget rod, det kan lade sig gøre nogle få gange glip vi er på tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.