Ja så blev det min tur til at blive skræmt fra vid og sans 
Lørdag eftermiddag efter sex med kæresten begynder jeg at bløde. Det tager jeg egentlig stille og roligt, ved det kan ske, så beroliger kæresten og tager en halv time på sofaen hvor blødningen da oz hurtigt stopper igen.
Om aftenen bliver jeg øm i et bredt bælte over den nederste del af maven. Igen beroliger jeg kæresten og siger det nok bare er livmorhalsen der skaber sig lidt efter sex'en om eftermiddagen. Vi havde en travl aften med spisende gæster så det var først da jeg slappede af i sengen at det gjorde ondt.
Hele natten og søndagen med bliver ømheden til smerter der hele tiden bliver værre. Omkring kl 18 er jeg selv så bekymret over at smerterne bliver værre og værre at jeg ikke længere kan berolige kæresten og vi ringer til vores jm. Hun kan heller ik li' at smerterne tiltager så vi aftaler at mødes på fødegangen til et check.
Trods manglende aktivitet i maven har lillefisen det heldigvis rigtig godt og hjertelyden er overhoved ik mærket af mine smerter. Det viser sig at der både er bakterier og blod i min urin så nu er jeg i behandling for slem blærebetændelse.
HELDIGVIS var det bare det! Men vi nåede godt nok at blive godt bekymrede inden da 
Anmeld