Jeg kunne råbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

merichs

Kloster skriver:

Total super sejt.

Mit mål er også at komme under de 30 min på 5 km. Og jeg okser og kokser... Løb i går 4,8 km på 30 min, så jeg er godt på vej. Jeg løber dog endnu på bånd, men jeg skal have formen igang.

Har løbet siden 2010, men blev overmandet af dovenskaben i efteråret 2011. Så her i januar, måtte jeg starte fra 0 af igen.

Vi er nogle stykker, der har meldt os til iForm løbet i Aalborg d. 29.april og her er målet bestemt 5 km under 30 min...

Tak

Jeg hepper på dig Men puha, kender alt for godt det med at man holder en pause (dovner) og så må man starte forfra

Jeg skal med en veninde til Iform løb, dog i Århus  Regner ikke med at vi kommer under 30 min der da min veninde ikke løber så meget. Men den dag er det bare for hyggens skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Kloster

merichs skriver:

Tak

Jeg hepper på dig Men puha, kender alt for godt det med at man holder en pause (dovner) og så må man starte forfra

Jeg skal med en veninde til Iform løb, dog i Århus  Regner ikke med at vi kommer under 30 min der da min veninde ikke løber så meget. Men den dag er det bare for hyggens skyld

Vi er total egoistiske, når vi løber

Vi hygger før og efter. Men under løbet, konkurrere vi

Anmeld

27. februar 2012

merichs

Kloster skriver:

Vi er total egoistiske, når vi løber

Vi hygger før og efter. Men under løbet, konkurrere vi

Haha der skal også være plads til at konkurrere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.