Meget underlig fornemmesle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2009

Aprilmor09

I skeden.... faktis også ubehaglig, når barnets hovedet presser såh meget ned mod bænken, føles det såå underligt, det giver mig lyst til at tisse, hele tiden, men der er stadig ike sket noget

Molly. uge 39.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Tina2

Det er helt normalt, der ligger jo flere kg og presser nedad nu derinde, når du er så langt henne:-)

De sidste par uger er bare så hårde, synes jeg og man føler sig bare som en hval (gjorde jeg i hvert fald) og babyen presser og maser nedad.....

Jeg håber for dig du ikke skal gå over tid... Jeg fødte min datter 5 dage før termin og min søn 4 dage over (eller han er faktisk født på den oprindelige terminsdato, men de rykkede den 4 dage til NF) og uuuuuha, hvor var det træls at gå over den dag :-( sååå hårdt....

Held og lykke:-)

Anmeld

26. marts 2009

Aprilmor09

Det er jo det. føler mig sååå KLAM, jeg har nu taget 13kg i alt.. og jeg er en lille person i forvejen, såh det er hårdt at væne sig til stadig. jeg vil bare ha' min egen krop igen. jeg kan INTET, slet ikke som at sidde ordenlig på en stol/sofa eller finde den rette sove stilling.. føler jeg snart slår en ned.. hehe. ingen skal nærme sig mig li for tiden..

.. jeg håber sådan, det blir i weekenden. Såh var du heldig med (Filuca), sejt navn by the way Meen har på fornemmelse, jeg ikke blir så heldig.. hun vil skam også ud, men hun driller mig bare, og holder lidt ved...

Mange tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.